naldor

04.04.2008., petak

koma....

dva dana sam vec u komi...ovo je treci..... imala sam skroz temperaturu 38.....naj goru......bar po meni jer uz nju uvijek ide i strasna glavobolja!!
pokupila sam neku virozu....valjda neka crijevna gripa....koma totalna.....
nisam radila jucer a prekjucer sam radila samo 4 h.....a koma je to kad nemas nikog da te mijenja.....pa se moras vratit na posao dok si jos u komi....ali valjda ce bit bolje sutra......
sto se tice nakita.....puna sam ideja i planova ali nikako da sjednem i realiziram to ....
nekak i nemam bas volje nudit ljudima nakit......cekam da mi netko dodje s narudzbom......jer ipak treba odvojit vremena i za pripremu nakita za prodaju.....pa ga ponudit.....a trenutno nisam bas .....raspolozena za to sve.....imam hrpu nakita koji cami u kutiji i ceka mene
gotov je istrakon....jos nisam dobila nakit natrag .....tako da ne znam sta je oslo....ni koliko ni da li uopce je.....
toliko od mene

pozdrav
- 11:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi