naldor

06.12.2007., četvrtak

....

na poslu sam.... dosta je hladno....
trebala sam radit popodne ali mjenjam ivana.....pa eto....-mada mi je to pokvarilo planove za danas ,....jer mislima sam do mojih i ive....i karoline....
ali to moram odgodit za sutra!!!
Karolina mi super izgleda....sad je u 6 ili mozda 7 mj trudnoce!!! i bas je sva ko loptica- samo stomak je velik....a ona je ostala ista!
jos malo pa mali bebac-curicu nosi cerek
imala sam akcije sa doktorom- isla sam na pretrage za štitnjaču -i došla s nalazom kod njega....da bi mi on rekao ...nesto tipa " budi sretna što nije štitnjača...doviđenja"....ma sta doviđenja.....meni tri godine nalaz krvi nije ok....a on meni posto nije štitnjača....doviđenja...... burninmad
e reko moj doktore ne može to tako!!!! bang
dajte vi meni lijepo jos jednu uputnicu za labos.....pa barem da vidim jel sad sve ok....a ne ako nije štitnjača....stat na tome....a ja se ne osječam dobro.....
nije on sav čist!!! nono
i tako dobih uputnicu....i sad to idem obavit mozda sutra ili najkasnije u utorak.....
sto se tice udruge....cula sam da je clanak izasao u novinama....ali ih nisam citala prekjucer....tako da nemam pojma sta pise.....ali budem ja dosla do clanka .....
samo su mi moji izvori cool rekli kako je doticna gospođa spomenula novinaru kako se u udruzi potrošilo 15.000 kn na razne boje i bojice-- pa je bi pitala tu doticnu gospođu da li ona zna sta je to radit projekat .....pa izac na natjecaj.....pa ako prođe kako se raspolaže novcem od natjecaja ....odnosno projekta!!!!!!!!????? e draga moja gospođo....mislim da ne znate..... mislim da vi ništa ne znate!!!!nono
uh kako mi dize tlak.....


pozdravwave

- 10:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi