naldor

27.11.2007., utorak

eto prosao je ponedjeljak i taj zloglasni sastanak....
bilo je blago receno smijesno i jadno ( sto se mene tice-...-nitko drugi se nije smijo zubo )
doticna gospođa je dovela odvjetnika .... bangrofl
i svi su joj se smijali.....
jer takvi postupci....i takve mjere....a ona je glavni krivac za sve ....i mislila je da ce on popusit njenu pricu....ali cini mi se da je covjek dovoljno pametan da otpiri babu nakon sto pobere paru za ta dva sata sto je prisustvomo sastanku.....
no dosta o ....tome..... ( samo da kazem da sam odlucila ostati volontirat u klubu.....do slijedeceg puta......jer ako ga bude.....vise me nece vidit) cool

01.12.2007. u prostoru kluba jaglac ....od mog sefa mama i ja organiziramo kreativnu radionicu- cijena je 70.00kn....radit ce se salvetna tehnika....na raznim podlogama- bozicni motivi.... i prstenje od zice...i perlica....
naravno.... ono sto napravis nosiš doma!!!thumbup
trajat ce nekih 2-3 sata a počinje u 16.00h!!!
dobit cete kavu i sok....( za sok nisam 100% sigurna.... pjeva )
pa tko je zainetersiran neka nam se pridruzi....


nema plina i uzasno se smrzavam ( na poslu) ....jedva pisem....jer su mi prsti slediti!!!! dead


to bi bilo to!!!
pozdrav onima koji me citaju!!! wave mah
- 17:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi