naldor

25.10.2007., četvrtak

Danas mi je rodendan!! Je J
Radim od 3-7 popodne….
Dobila sam poklona J
Ujutro smo mata i ja bili do bluesa na kavi….i nazdravili stockom…valjda se tak pise

Mozda me netko i posjeti na poslu….kad je bez veze …radni dan….pa ne mogu nikog ni na kavu pozvat….kad su svi sirom!
Danas smo dobili kalijevu pec….bas je fora…tamno crveno-smeda…sa nekim uzorcima…onak starinska….sa zeljeznim vratima…kao u filmovima iz srednjeg vijeka!!!super je!! – to je poklon od Matijine tete!!! Hvala tetiJ
Isla sam kupit kolace u slasticarnicu…. Posto ja sama nisam stigla nista ispecJ
Dobila sam super crnu piđamu od mate….sa nekim opakim piletom ili sovom… uglavnom nesto pernato i spaljeno!!
Prodajem i nakit u trgovini ( svoj)- bas mi je dobar sef!!!
Dala sam oglas na radiju…da prodajemo gradevinsko zemljiste….. pa ako nekoga zanima neka vice!!! Gore na rajculi ( ulica do)
Danas sam zvoni mob…em….zbog placa ….em zbog rodendana….
Jucer sam bila u bolnici u Os. Na nekim pretragama….pa su me malo zracili… super….jos mi treba da mi kosa odpadne….nalazi tek za 2 tjedna….super….sam se zderes od neizvjesnosti!!
No dobro!!!
Dosta za sada!!!
Pozdrav svima


- 15:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi