naldor

23.04.2007., ponedjeljak

naporan vikend....

ovaj vikend je ....takoder bio naporan.... cijela subota....soping....a ako me znate....znate da ne volim soping.... no
ranom zorom smo krenuli put Osijeka... šogorka, šogi ..Mata i ja....
napokon nam je gotovo vjencano prstenje!!!!!!!!!!!roflnaughty
jako sam ugodno iznenadena ..... predivno je!!! svaka cast liku koji ga je radio... ustvari...njih dvojica....posto je jedan graviro a drugi radio sve ostalo....yes
da se malo kurcim..... prstenje je unikatno....radeno po narudzbi samo za nas smokin
i da Mata je napokon nasao odjelo.... i bas mi je drago da nije neka klasika...vec nesto sto nitko koga ja znam nije imao na vjencanju ... malo neobicnije.... smokin
ja sam potrosila sve novce koje sam ponjela u hoby artu....tako da sam pola dana zujala.... jer nisam imala para dead
no nema veze....
popodne smo stigli doma....obisli moje..... i spremili se za vanka....i put Damirove gajbe smijeh
tamo je Blanka slavila rodendan.... pa evo poklona....

prvo je pelin iz srbije ....grlo sam spalila od njega....
drugo je luda pepeljara koju smo joj Mata i ja uzeli... koza sa velikim sisama.... koje smo svi trljali "za srecu" wink smijeh
trece je narukvica koju sam joj ja izradila smokin
a cetvrto je nasa domaca brlja...koju je Vlado napravio svojim rukama!!!thumbup - Blankina omiljena hehehehehsmijeh...ali naravno ona se nije otvarala.... ( to je Blanki za Zagreb... dok je na faksu....i puno uci....da ubije monotoniju smokinpartysmijeh ) hehehehe

bilo smo vani skoro do pet.... dead ....Matija si malo prevec popio pa je cijelu nedjelju bio zaliven
drugo jutro smo isli za Požegu pozivat u svatove.... neku Matijinu rodbinu i ....dva frenda s posla.... i tamo smo bili cijeli dan.... doma dosli oko 20h....pa isli na cevape njami ...s lukom njami
i to je to....
pozdrav svima wavemah

Blanka- slikice ti posaljem na mail ovih dana rofl

- 16:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi