naldor

27.03.2007., utorak

izvještaj-ukratko o događajima na seminaru u Zagrebu

viken je bio strašno naporan toliko naporan...da sam sada bolesna,...i na sumamedu....zalivenzijevzujo
u Zagrebu je smještaj bio katastrofa....( pionirski grad...ili ti grad mladih)headbang
soba u kojoj smo Sandra i ja bile....bila je grozna,....imale smo lavabo u sobi...i slavinu koja je bila u kvaru....nisu valjale niti gumice, niti ventili...ništa....tako da nam je voda tekla cijelu noć....kapala....kapala...i kapala....puknucuburninmadheadbangmadblabla
ne samo da mi nismo mogle spavat ....već i ostali ljudi iz svih 6-7 soba oko nas....
... hrana je bila ubi bože....osim većere u subotu kada je bila "puretina" i pomfri ( mislim da mi krumpir još nitko nikada nije uspio zgadit....pa tako ni oni...na sve čudo)...wc u " paviljonu " -našem....nije funkcionirao....a možete se zamislit cijelonočno kapanje i curenje vode....a nemaš gdje otić pišat!!!strašno....
predavanja su bila dosadna....osim ....edukacije za tajnike( na što sam mogala ići) i kreativne radionice- ona je bila za pohvalu!!
upaznala sam dosta novih ljudi....iz cijele Hrvatske....
put vlakom je bio ... super...jer smo se vozili ic-omthumbup
jučer sam cijeli dan opet hodala....putovala....i krepala....kupila sam si cipelice za vjenčanje...i neku ludu majicu...pletenu...( izgleda kao ručni rad ali nije)...
kod doktora je bila strašna gužva...pa sam čekajući dobila i temperaturu....glava mi puca....puknucu
stvarno se grozno osjećam- ( inaće namam naviku ići doktoru....ali je ovo stvarno iznimna situacija...)
evo slikica...sobe ...glupe slavine....
ostalo kasnije...
pozdrav


ovo moram napisat.... hahahaha

Sjede sadist, mazohist, serial killer, nekrofil, zoofil, i piroman
na klupi i dosadjuju se do besvijesti.

Kad jednom, digne se zoofil i kaze:
- Ajd' da uhvatimo jednu macku !

Sadist :
- Ajd' da uhvatimo macku, pa poslije da je mucimo !

Serial killer :
- Ajd' da uhvatimo macku, pa poslije da je mucimo, pa da je ubijemo !

Nekrofil :
- Ajd' da uhvatimo macku, pa poslije da je mucimo, pa da je ubijemo,pa da je
jebemo !

Piroman :
- Ajd' da uhvatimo macku, pa poslije da je mucimo, pa da je ubijemo, pa
da je jebemo, pa da je zapalimo !

Svi pogledaju mazohistu i ocekuju sta ce on dodati. Digne se on pogleda ih
sve, i
kaze :
- Miau!



- 19:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi