naldor

19.02.2007., ponedjeljak

dugi vikend

cool...ne znam od kuda da krenem!!!
u subotu je bila skupština "Jaglaca"!! u hotelu "Ružica" u Orahovici, sve je prošlo u naj boljem redu!!!
tamo smo se zadržali do nekih pola noči,pa smo malo skrenuli do bluesa...popili cugicu...i išli doma...
u nedjelju smo malo duže spavali...ručali,...posjetili Matijinu bolesnu baku...
kafenisali... i u 18.00 se zaputili prema Našicama...u kino gledat Eragona!!!Free Image Hosting at www.ImageShack.us
knjiga mi je bila fantastična!!!!pročitala sam je čim je izdana, tak da sam malo i zaboravila šta se dešavalo....pošto puno čitam ...večinom su to iste tematike....tak da se vrlo često desi da pobrkam....
pa sam se ponovno nekih stvari prisjetila...odnosno svega....i film je ok....ali mislim da prekratko traje...jer ....ne znam....oni koji nisu čitali knjigu....vjerovatno ne stignu sve pokopčat....nisam čak pojela ni špice....mini vrečkicu....onda moš mislit....
sviđa mi se safira....i baš sam si je takvom i zamišljala....prekrasna je....
sviđaju mi se efekti....vezani za nju.....stvarno dobro odrađeno...
ali nekak mi tužno kad pomislim da više nikada naću doživjet isti osječaj kao kad sam prvi ...drugi ...deseti....ili već koji put gledala gospodara prstenova!!!!
jer vjerujem da sve što se moglo snimit...rači ....prikazati....ostvareno je u tom filmu....trilogiji!
i stvarno sam veliki fan....i teško mi je shvatit da nekome to može biti....sranje....
toliko....
danas smo ja i Matija bili na prvom satu tečaja...ovog predbračnog...bilo je vrlo zanimljivo...fratar je držao predavanje o čovijeku............čovijek kao muško i žensko....
bilo je ok....malo smiješno i bolesno...jer je cura koja je sjedila iza nas došla sama i to joj je bilo jako humoristično....mislim...ono.....ako se ne mogu složit oko odlaska na tačaj....pa oko čega će se složit.....to je sitnica....naspramo onoga što ju očekuje.....
....upoznala sam dvoje novih ljudi....s kojima smo kasnije otišli na cugu....zanimljivi i simpa ljudi....
eto još 4 odlaska....i to smo riješili!!!
....
danas sam dobila paket ....koji sam naručila iz nb-neta...svaka čast....sve što sam naručila mi je super...dobila sam čak i poklon...gratis perlice...privjesak...i ringiće!!!!hvala im na tome....lijepa gesta!!!
thumbup

idem se bacit na posao....pošto sam danas bila zauzetanaughtysmijeh

pozdav svima....



( p.s. Blanka čitaj wavekiss)
- 23:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi