naldor

15.02.2007., četvrtak

sinoć smo bili kod sanje i zlatana...nakon poprilično dosta vremena...zvali su nas na " grupni seks povodom valentinova"smijehyes
i tako njamali smo pizzu...slavonsku pravu...malo časkali...pogledali vatrene dečke...i doma ...pošto su matija i sanja išli u prvu....jadni....dead
i tako danas cijeli dan ....provodim izležavajuči se....jer me boli glava nešto....i tmuran mi dan bio....burninmad
...za valentinovo sam dobila novčanik...lijepi zeleni sa cvjetićima...i šokirala sam se jer nisam očekivala ništa....mah
i tako ....nemam inspirejšn....idem završavat ogrlicu...od žice...i napravit narudžbu na nb-net...jer mi je ponestalo nekih stvarčica...koje sam inaće naručivala prek chemaco-a...ali ovi su vrlo povoljni...pa se prebacujem....i imaju puno veći izbor!!!!!!thumbupyes
pozdravwavemahcool
- 18:20 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi