naldor

23.01.2007., utorak

...ne pušim već dvadeset tri dana...i nemam želju za cig.

nisam bila doma ...pa nisam pisala...jučer jesam bila doma ali sam bila zauzeta...čuvala sam malog nečaka...( za 3mj će 2 god.)obožavam to dijete....i nadam se da će moje jednoga dana biti barem malo slično njemu!!fascinantno kako dijete tih godina može biti tako inteligentno...
inaće plaće uvijek kad se probudi... tako kažu njegovi roditelji...a za sve čudo kod mene nije plakao...probudio se i ostao zbunjeno u istom položaju neko vrijeme dok nije shvatio gdje se nalazi...jer inaće živi u Poreču...( u slavoniju dolaze tek nekoliko puta godišnje) ...
kad me je vidio samo se počeo smješkati i odmah smo započeli igru...odnosno on je započeo igru samnom...mudrica mala!
naravno nedugo zatim je napunio pelenu i na pitanje " Leo, jesi li se upiškio?"...dobila sam odgovor "ne!" i kes od uha do uha!rofl!!moje drugo presvlačenje pelena u životu!deadhehe
ok nije bio problem...smijeh
ma slatkica moja

danas sam dobila ponudu za posao...ali sam je odbila...pošto nije baš nešto...niti struka niti interes...

eto toliko
pozdrav

- 15:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi