naldor

12.01.2007., petak

danas mi je za razliku od ostalih dana ...poprilično dosadno

kakav dan...digneš se ujutro da bi čekao svečenika (da posveti kuču) cijeli dan.... jupi
ajd ok...mama je išla radit drugu smjenu...tak da sam bila prisiljena.
i tako ja sva kulturna...jer trebam ga...
kao velečasni...kada bi ja i matija mogli navratit da se dogovorimo za vrijeme vjenčanja?
pa mogli bi u nedjelju doči na misu u jedanajst, pa poslije mise možete doči!!!

haha, ništa bez mise....
pa si ja malo mislim, pa smislim da bi mogli čekati tokom mise na izlazu...tak da ga s vrata zaskočimo, jer u protivnom će zbrisat u Požegu kod svojih, ili već negdje....
jer svi koji su imali vjenčanje u našoj crkvi su bili prisiljeni kampirat u dvorištu župnog dvora da bi došli do njega (nije doslovno)rofl
još kad matiju obavjestim o tome da u nedjelju "moramo" na misu...uh ...da mi je snimit reakciju,....nije da imamo nešto protiv crkve...ali crkva kao građevina i odlasci na mislu...nisu mjerilo vjere.....
neču više....komentirat....odma se raspizdim...

( e da malo ja danas pričam staroj tak o blogu...i kao ima svašta ....zanimljivoga...
a ona meni kao nemoj samo da o meni pišeš...heh.... ni nisam....)nono

ma sad ovih dana čujem razne komentare...tipa ovaj je piso ovo na blogu...ona ovo....ma bez veze...pa zar nemamo slobodu govora? ............ nemamo?....... pa nisam znala .............ahaeek

dosta dosta...........samo se uzrujavam....

pozdrav
- 17:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi