naldor

05.01.2007., petak

ponovno doma

eto nakon šest mjeseci i 27 dana mukotrpnog rada i truda...ja dobila otkaz!
ugovor mi je bio do 31.12. i nije mi ga produžila uz ispriku da nema prometa dovoljno, da plaća dvije osobe!
svaka cast sve pet, što se tiće Tihaninog ostanka na radnom mjestu, jer ipak ona ima dvoje djece, muža...i više joj je potreban taj posao nego meni ali, ne mogu reći da nisam tužna!
mislila sam da ću imat pravo sa zavoda primat bar onu 1000, al nemam ni to , pošto se gleda , da li si radio devet mjeseci unazad dvije godine, a ja nisam ( jesam prije tvije i dva mjeseca)...al eto neću se bedirat... ovo mi je došlo kao godišnjithumbup
sad sam već tri dana doma i baš mi je super...fali mi Matija, pošto sad sama grijem krevet...al ok je
jučer sam bila s Ivom na kavi(čaju) nakon sto godina...eto ostavila sam se cigareta i kave...a sad ću vidjet kakav sam karakter....namcor
danas zovemo fotografa...da ga rezerviramo za vjenčanje....pošto smo si mi malo potpuno zaboravili na to u posljednja tri mjeseca...sad puknucu nemamo izbora i preostaje nam jedino par ljudi koje možemo izabrat za snimanje i fotografiranje!
super što se šogi bavi fotografiranjem, pa ak ništa drugo znam barem da će njegove slike biti ok!
predomislila sam se u vezi vjenčanice...
ne znam baš da bi ja mogla cijeli dan izdržat u onoj koja mi se svidjela, nije ona ni malo glomazna, ili tako nešto, već ima šlep koji se ne može skinut, i to je jedna mana,ona sama po sebi je prekrasna, ali opet, kad pogledam , nije to moj stil,...ustvari ni jedna nije moj stil...al mora se!
idem završavat tamo neki nakit , što je jedna teta naručila za poklon, i pokupit ga treba za 1h, a ja....smokin,......ni dabi
eto toliko ...gibam laganini
pozdrav
- 15:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi