naldor

12.02.2006., nedjelja

...

nema me već neko vrijeme.
nije mi se dalo pisat!
bili smo vani ovaj vikend...i bilo je jako dobro...vjerovatno zato što već neko vrijeme nismo izašli...pa....
došli smo doma u šest ujutro!spavali do tri...ručali...ošli po Josipu...došli kod Krkija...pili kavu...pušili...pogledali neobične ljude...i ...to je to...on otišo doma...ja ću malo čitat ...i na spavanje...
pošto je veljača...i moja cica je luda i napaljena...i luda jedna...u žaru strasti se vjerovatno potukla...i sad joj je jedno oko zatvoreno skroz...i ima ranu...i baš mi je žao...uh

malo sam se šišala...mada sam planirala pustit šiške...al eto...
to su bili neki planovi...kao do vjenčanja će mi kosa taman biti onak ...ne baš do dupeta...ali skoro...i dat će se s njom napravit sve što poželim...al...predomislila sam se...i neću se opterečivat time godinu u naprijed!!!
e da Blanka: Damir je bio s nama i bio je dobar...kad dolaziš??


toliko od mene!
pozdrav
- 21:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi