naldor

18.09.2005., nedjelja

...

danas cijeli dan kisa.... i bas mi pase...
mamurluk do jaja...glava ko bundeva, svaki misic na tijelu boli za popizdit...uh
vani je bilo ok, ali tek poslije jedan...kad su djeca osla spavat doma.
vidjela sam starog frenda s koji nisam bila u kontakt od skoro prvog srednje, i bas mi bilo drago.
navratio covjek u orah, posto u virki nema nista, ...bar on tak kaze...
ah...kad se sjetim tih lijepih srednjoskolskih dana... da mi je vratit vrijeme, i sve to ponovno proci.
heh... sinoc me zena barila,...a ja ono...sta cu ... reko curo hvala, laskas mi , al imam decka...heh
idem si skuhat neki caj i malo jos vegetirat, pa na spavanje...opet sam spavala kod Matije, a krevet mal....pa se malo nazuljala, ... kaze kupit ce ove zime novi...veliki, tak da se ni ne doticemo dok spavamo... (jos po mogucnosti sa pregradom na sredini...) sala.... :)))


pozdrav

- 21:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi