naldor

07.09.2005., srijeda

...

inace ove slikice sto sam stavila prije nekoliko dana su sa Jankovca, za one koji ne znaju to je inace park prirode na Papuku!!!bilo ja jako lijepo, mjesto je prekrasno sredjeno, i vrlo posjeceno.
mi smo isli malo cugat, rostiljat..., ali naj vise da pokazemo malo prirode ljudima iz grada. isli smo Matija i ja, i njegov bratic iz Zagreba, i braticeva zarucnica... ljudi su bili fascinirani onime sto su vidjeli, pa tako ako budete imali prilike posjetite ga, jer ne znate sta propustate....
eto malo reklame....
danas sam bila kod zubara, uh... to je za mene jedan jako jako veliki problem, jer cim me prozove ....ja padam u nesvjest (skoro)...ali sve super proslo, nije ni bolilo.... ne znam cemu taj strah...ali eto....
...jos uvijek trazim posao, ali bezuspjesno.... imam neki osjecaj da su se svi ti poslodavci i direktori... dogovorili sta trebaju reci osobama koje traze posao.... grozno.... odgovori su vecinom tipa... trenutno su sva mjesta popunjena ili mozda za nekoliko mjeseci ... sad posto su ukinuli valcer(nemam kvacice na c :) ....) 04.08.2005. , sad se i na to izvlace....ma bas su ....uh ...ne znam sta ...ali nisu uredu.....
eto toliko od mene
pozdrav :)
- 19:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi