naldor

23.08.2005., utorak

...

Imala sam brdo virusa na kompu, pa sam ponovno stavljala windowse, a ne da mi se sad namjestat slova s kvacicom, pa malo treba truda za procitat tekst…slijedeci…
Jucer sam bila kod frenda na oprostajnoj. Nisam bila dugo, nit sam se napila, al je bilo prasetine, dobre. :)
Dana sam malo neka deprimirana, a razlog tome je jedna osoba koja me je jako razocarala, u stvari dvije. Prva osoba je jedan decko kojeg sam smatrala prijateljem, ne nekim pre dobrim ali ipak prijateljem, koji je ispricao nekoj desetoj osobi nesto o meni sto nikako nije istina, i jako me to razocaralo, i rastuzilo, jer tu osobu sam smatrala jako ispravnom, i mislila sam da zna cijenit prijateljstvo,... ustvari se pokazalo da je sve suprotno tome!!!ma ... misim da se ne bih trebala time zamarati, ali ipak nikako mi ne izlazi iz glave!!!
A druga je osoba frendica s kojom sam isla u srednju, … osoba koju zivot I nije mazio, uz koju sam bila uvijek, kak se kaze i u dobru i u zlu( :) )vidim da danas ni ona to ne zna cijenit, ja neocekujem nista od nje, sada nas dijeli puno puno kilometara ali i to je nebitno, nastojim joj se uvijek javiti, pitat ju kak je , ...itd... a ona, za razliku od mene, zove samo kad nesto treba, a to kod ljudi ne volim, kada te se sjete samo kada im je nesto potrebno, kada su oni tuzni, ... itd., a da si ti u pitanju , da zoves samo kada nesto trebas, lagano bi te skinuli s kurca . uh kako sam ljuta ... i opet ja sam bila dobra kao i uvijek, saslusala sam ju sto ima za reci i rekla neki savjet, ali nista vise,zasto se truditi oko nekoga tko to ne zasluzuje.
Toliko od mene , idem citat knjigu...i cekat da me Matija nazove, radi drugu smjenu L

pozdrav

- 21:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi