Daj, ako imaš vremena, dođi da igramo šah, jedan nam konj fali xD - sve o kombajnima...xD - Blog.hr
< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bY- pLuShY.
yEp.nOpE.

NeKaJ o MeNi (CeNtRu OvOgA sViJeTa)

http://www.slide.com/r/VdyV6ayY7T8ysUUgGspPUCuAekau_2kt?previous_view=mscd_embedded_url&view=original


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

budući da se blog naziva po noktima, mora biti njihova šljikica



Free Myspace Layouts


NOGOMET-najvažnija sporedna stvar na svijetu



Get Your Clock



Free Image Hosting at allyoucanupload.com




Get MORE skins on fancygens.com




PAMETNA REČENICA OSTAJE PAMETNA REČENICA


myspace

myspace




Image and video hosting by TinyPic


Tose Proeski






Make an Online Now Count





get MORE SKINS from fancygens.com



Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Svrati i komaj



Klikni





fancygens.com



LINCOVI MOJIH FRENDOVA



Myspace code




Sara

Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Hafnerica

Čopica

Ines

Vita

Dora

Hana

Sarah

Petra

Dora S. and Andrea

Ines and Dora

Lana and Vana and Sara and Lucija

Blog 8.c razreda(WE ARE THE BEST!!!)


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
ovak izgleda blog od 8.c

Blog 8.d razreda



Posjetite i ovo:

Lude web stranice

Test o meni

Kviz o meni

Ira, Sara, Vana, Lucija

Test o Šalvariju


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
a evo i samog Šalvarija(stara slika, mislim da je to 6. razred bio)



What do you love? Click here to make your own.




Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com






RockYou FXText








Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


NNormal
IIntense
KKind
SSilky
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com






webcounter




Create your own message at BlingyBlob.com




Swrati i kommay



Upri i komaj






Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

ove slike su mi jednostavno predobre



Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Free Image Hosting at allyoucanupload.com



IME:Nika, Nikica, Niksa(kako za koga) PREZIME:posve nebitno NADIMAK:kaj možeš napravit od tak kratkog imena
RAZRED: 8.c (THE BEST!!!) USTANOVA U KOJOJ SAM ZAPELA (život je nepravedan!!!):osnovna škola Šenoa (spomenik kulture-ma boli me), u ruševnom stanju (nekaj su roštali po njoj, al ipak je to bijeda), nenormalna, al nije ni čudo (opširniji i detaljniji opis možete potražiti na službenom blogu 8.d razreda)
PREDMETI KOJE VOLIM: se neko možda šali PREDMETI OD KOJIH DOBIŠ PROBAVNE TEGOBE: fizika, kemija
DAN KAD JE NA OVAJ SVIJET DOŠLO OVO PREDIVNO I PAMETNO BIĆE, TJ. JA: 22.01.1994. (ovaj datum ukazuje na to da mi je rođendan vrlo uskoro, pa se pripremite da mi ga i čestitate) DI JE MJESTO MOG DOLASKA:pa tu, doma, v Zagrebu
MOJ HOROSKOPSKI ZNAKIĆ, SIMBOL, OZNAKA I SL.:vodenjak (ne odviše lijepa životinja, al jbg) KOLKO IMAM GODINICA (neam puno, fala Bogu):sad ću 14. (spremna za udaju....lol.....nikada....) SKUPINA LJUDI KOJOJ I JA PRIPADAM:tinejdžeri (baš mi je lijepo) LJUBAV:bolje reć simpatija, nemrem ja nikog volit (bez uvrede), uff, užasan, mrtav-hladan, niš se ne dešavacerek LJUDOVI S KOJIMA SE DRUŽIM JA:kompletan 8.c, još ostali 7. i 8. razredi koji idu u bijedu od naše škole, Vita, Dora, Ines, Nika, Matko, Hana, Sarah...... (ak sam nekog zaboravila, nemojte se furit; vidite da sam stavila točkice.......) KAJ VOLIM UBACIVAT U SVOJ KLJUN:ah svašta (bolje pitat kaj ne volim)njami KAJ SI VOLIM POPIT:voda i ostala pićenca, ono kaj gasi žeđ (nisam baš neka ljubiteljica alkohola) ......sad će me svi popljuvat zbog ove izjave.....cryno KAJ DELAM U ŽIVOTU OSIM ŠTO CRNČIM ZA ŠKOLU:visim na msn-u il nad tv-om DRŽAVE I GRADOVI KOJE SAM POSJETILA:Slovenija(Maribor, Hočko pohorje, Piran...); Srbija(Beograd); Italija(Verona-Gardaland, Rim, Orvietto, Pompeji, Firenza, Napulj...); Francuska(Pariz, Strabourg...); Austrija(Graz, Salzburg, Liebnitz...); Češka(Prag, Telč...)......... i tako dalje i tako bliže KAJ MI NABIJA U UŠIMA:sve i svašta, samo ne metal i cajke (svi oni koji su slušatelji tih vrsta muzike, nek se ne uvrijede) KO SUPER GLUMATA NA TV-U:Tom Hanks i Catherine Zeta-Jonesthumbup KOJU SERIJU ILI PO NOVOME NIZANKU (koje li riječi, al neću dalje komentirat) VOLIM DA GLEDAM:tree hill, kućanice, seks i grad, uvod u anatomiju.......

Ko ti je najzgodniji od glumaca?
Johnny Depp
Chad Michael Murray
Patrick Dempsey
Nathan Scott
  
pollcode.com free polls


ŠTA MI JE DRAGO DA ČITAM:knjige od Noel Streatfield i Lauren Henderson, tak neš


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Napomena: Nemojte me zvat nedjeljom jel tada sam podosta mrzovoljna i bahata. Za vaše dobro, budite udaljeni od svog telefona. Hvala!





A za kraj.....MALOsmajlića .....coolroflkisswinkyesdeadgreedymouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupcerekzalivensmijehnjamihrvatskazujowavemahwavemahwavemahwavemahwavemah



Free Image Hosting at allyoucanupload.com




Kaj mislis o Senoi?
predobra je
ok je
nije bas nes
katastrofa, prestrasno
  
pollcode.com free polls















What do you love? Click here to make your own.



Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
moj galebe


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
ove naušnice su mi prelude





Opis bloga

Free Image Hosting at allyoucanupload.com






Glitter Generators



Clock Generator - bigoo.ws


nemate vremena? prezaokupljeni ste rješavanjem svojih problema? odlično! vi ste idealni pacijent za ostavit komentar na ovom blogu!


Free Image Hosting at allyoucanupload     <br />
<br />
<br />
<font color=#330033>Bart</font><a href=Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
prikladna slikica za ovo zimsko doba


Kako ti se svidja moj blog?
predobar je :)
cosi-cosi(ili tak-tak), moze to i bolje :I
uzasan je :(
  
pollcode.com free polls




50 CENT FEAT OLIVIA lyrics





Create your own message at BlingyBlob.com




Enrique Iglesias Lyrics
Do You Know (Ping Pong Song) Lyrics



Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com





Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
cura je prezgodna, baš je lijepa


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
a slatki luka i zgodna lana su idealan par, kaj ne?cerek


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
mica


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
još jedan micek


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com



Slikice

Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com




Koja ti je najbolja serija?
Tree Hill
O.C.
Uvod u anatomiju
Ruzna Betty
Cosby show
  
pollcode.com free polls






Custom T-Shirt Generator



HTML i CSS tutoriali
ovo je blog na kojem imate sva pojašnjenja vezana uz blog, web stranice i slično


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
jonathan taylor thomas


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
opet on


Free Image Hosting at allyoucanupload.com
presladak je, kaj necerek?!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com





Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com



POzzzz

Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Free Image Hosting at allyoucanupload.com






Veliki pozdrav cijelom 8.c, najboljem i najluđem razredu na svijetu!!!!!sretansmijeh Pozz i Viti, Dori, Ines, Niki, Matku, Hani i Sari(Sarah)kiss!!!!!!


Free Image Hosting at  <br />
allyoucanupload.com
slatki mali pekinezer

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
beba samojed

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
crni peseki

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
slatki mali peso

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
bernardsko planinski psi

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
bernardsko planinski psići

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
mali koker spanieli

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
shitzu


Kaj ti je od ovoga najdraze?
mob
tv
msn
mp4
  
pollcode.com free polls








utorak, 27.05.2008.

Daj, ako imaš vremena, dođi da igramo šah, jedan nam konj fali xD

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



ej čovječci...sam da prvo kažem...Naslov se Ne odnosi na Nikog posebnog...tu sam stoji jer mi je baš faNismijeh...joj ima svašta...al da mi počnemo od praznika...bila sam u salzburgusretanyes...bilo mi je prehebenobelj...grad je fkt ljep...onak sve baš kak treba...sve ljepo, čisto...fasade su mi predobredead...u onom starinskom štihugreedy....ugl baš fensi šmensi kak bi rekla jedna osobazubo...ugl da ne duljim...možda vam stavim slike ak bo mi se dalosmijeh...al u ponedeljak smo bili na izletićiču....išli smo u zadar i nin....u ninu je bilo boringpjevazijev....niš posebno....imali smo neku tam čudnu vodičkinju koja nam je tam pričala nebuloze i davila nas s povijesti, al ok....i to je prošlo....onda nas je pital ko je grgur ninski....mi svi gledamo u čudu...onak koji to moraš biti frik da nas to pitašeeknono....svašta....i tamo idemo mi van iz nina i veli ona nama: "Pozdravite se sa knezom branimirom (il ko to več je bio, nemam pojma)!!!!"....ženo....banglud....(smajliči govore sve)yes....ugl malo poslje dođosmo u zadar....tam je bilo super....nekaj su nam tam kratko objasnili.....nitko niš nije slušao.....al onda smo zato imali 2 i pol sata slobodnog vremenaroflsretanyessmijehnaughty....svi smo bili oduševljeni....prvo smo lanica, sara, kika, jelena iz 8.b i ja ošli na pizzu....tražili smo je dost zato kaj nismo štele bit negdi u blizini profačaheadbangpuknucu....e onda smo npkn našlirofl....i onda ja ljepo otišla na orgulje da se malo obanjamdeadsmijeh....bilo je fenomentastičnothumbupsretan.....sam smo strahovali da nam ne dođe neki prof pa nam počne nekej srattuzanal nijerofl al opet ono jer se kao nismo smjeli kupat i prijetili su nam da se ne bumo vračali s njima doma oni koji se budu kupali i kao da če nas odvest policiji....ma daj molim te a kaj bi rekli: znate, djeca su se kupala, a nisu smjelaludbangnut....a onda nam je poslje vjeroučitelj rekel da su nam to sam ovak rekli reda radi, a kao da su se onda namjerno makli da bi se mi moglu kupat....a dobro.....joj to mi je bil najboljši dio dana.....al onda smo morali iči papacrymah......al ok.....glavno je da sam ja malo dobila bojicucool......jedva čekam ljeto.....onda ču se kupat i sunčat do besvijestismijehzujonaughtyrofl.....i tak.....jčr i dns je bila debilna škola....al najbolje mi je bilo dns......došla nam je pedagogica pod kemijom (koji peh, jelda?? da zzzzzzsretanrofl) i dala nam da ispunimo nekakav anonimni upitnik o tome kaj mi mislimo o školi, profesorima i sl......e to mi je fkt bila želja da se tak neš desisretansmijehroflwink....pa bilo je i vrijeme da se malo zapitaju.....e bil ti ovak neki dio kao kaj misliš o pojedinom predmetu i sad piše kemija kao učim lako kemiju da djelomično ne.....onak mošte si mislit kaj saM odgovorila i tak neš u tom stilu....al definitivno mi je najbolje pitanje bilo: U ŠKOLI SE OSJEĆAM SIGURNO. kaj to treba pitat, dddddbeljheh i takoc.....to bi bilo to.....aj begam ljudi ja sad moram se malo primit posla.....novi post stigne kad se nekaj dobro desi....pozdravčekwavemahkiss puss kiss


Image Hosted by ImageShack.us



ajm džast kiding



~14:54~ kOmenT. (50) pRinT. *

<< Arhiva >>

0