Eo me.....

mahaj stvarno pretjerujem s tim ne pisanjem, al kao prvo nisam imala komp jedan je pokidan , laptop mi stara uzela, pa se pokido kabl pa su ga poslali za zg tako da sam imala još samo sat vremena baterije. znam da jako dugo nisam pisala svašta mi se izdogađalo.....ugl...o koncertima na kojima sam bila pisat ću vam sljedeći put, zato što moram slike dofurat iz vk pa da vam dočaram sve.

ali imam jednu novost koju ču vam sada reči...
naime postala sam jedna od PUNČKI, vikovčani znaju vjerovatno tko su a ovi ostali koji ne znaju mogu otići na blog stranicu PUNČKI

ETO DO SKOROG ČUJENJA JA SE NADAM JOŠ OVAJ TJEDAN....
MAH...


25.09.2007., 09:11 || Komentari (4) || Isprintaj ||

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.