MY SCHOOL!!!!!!!

znam da svima vama ide na živce škola......
ali ja bi u školu...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
čovječe ovih tjedan dana kojih još uvijek provodim u longeti su mi stvarno dosadili...
stvarno mi nedostaje škola...rolleyes
ne kažem da mi ne moramo učiti....ali ipak je puno puno bolje nego u drugim školama...
ali ipak...
ja bi na kavu u misano!!!!!!!!!!!!!
ja bi na most!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

"Under the bridge downtown
Is where I drew some blood
Under the bridge downtown
I could not get enough
Under the bridge downtown
Forgot about my love
Under the bridge downtown
I gave my life away"


Image Hosted by ImageShack.us

kafice u misanu....

Image Hosted by ImageShack.us

"Come on and wake up (wake up, wake up, wake up
Shut up, shut up, shut up, shut up
It's time, smell the coffee, the coffee)..."


Image Hosted by ImageShack.us

moje cimzice....

nena....

Image Hosted by ImageShack.us

tashana...

Image Hosted by ImageShack.us

a ja bi u osijek....
ajd do skorog čujenja....
vjerovatno do sutra pošto je večeras tribute to metallica...
looooooooodilo........

Image Hosted by ImageShack.us

eto ajd uživajte....
ja hoću...nut
mah


20.04.2007., 08:39 || Komentari (15) || Isprintaj ||

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.