LUDA NOĆ!

E kako da započnem....
ajd krenut ću od jutra kad sam dobila digitalac from my mum.......wink
napokon....
i tak ošla malo u walkow na kafu ....i ugl...
vrijeme radnje:20h
mjesto radnje:*WALKOW
i tak ja dolazim u walkow, a ekipa iz wukowara već cuga... ja ponjela od kuće brendy...malo smo se počastilismijehparty
evo mario i luka
Image Hosted by ImageShack.us
i onda došo ostatak ekipe i šta smo drugo radili nego cugali....
bokte više smo bili ispred walkowa nego u walkowu.
ajoj......mavvvvvviiiiii........jedan.......maviiiiiiiiiiiiiii
to su riječi koje si mogao čuti svake sekunde....
i skužili smo da su lucija i mario skroz slični, ko blizanci
jedva sam skužila tko je tko na ovoj slicirolleyes
Image Hosted by ImageShack.us
ko bi reko, kobili se nado....naughty
šta još, da i naglašavam "nitko nije bio pijan" ne uopće
ja sam neam pojma kako, ali ugl.znam da sam se tako lijepo složila na onaj pod ispred šanka....
evo ljudi koje sam uspijela uslikati u "nealkoholiziranom" stanjuparty
Image Hosted by ImageShack.usruby legenda

to je tek polovica od onoga šta smo popili
Image Hosted by ImageShack.us
evo mene i renki
Image Hosted by ImageShack.us
mislim da je renki jedina trijezna tamo bila

Image Hosted by ImageShack.us
de vidi ne mogu ni stajatizujo

Image Hosted by ImageShack.us
bambus od domačeg vina, hehe
i za kraj boris koji nikad nije trijezan
Image Hosted by ImageShack.us
evo samo za šokca, da ne bude tužan
Image Hosted by ImageShack.us
eto to je sve od mene za danas, umorila sam se.... nikad nisam toliki post napisala..
ajd uživajte
pusycacerek
e pa danas je prvi aprilroflwavesmijehpartycoolrolleyeskiss


01.04.2007., 09:18 || Komentari (7) || Isprintaj ||

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.