srijeda, 31.10.2007.

koji k... uopće znamo?

da...i mene je našto natiralo u čuvenog Jokera...

razlog: film

nahvaljen. od nekoga čije mi je mišljenje jaaako važno...znat će ona ko je to ;-) a ...lino-lado? kiss

i tako...iden ja u Broadwaya...u cilom kinu prija,ja i jedan par. thumbup
predobro. izvalila san se u najmanju ruku ka da san doma...i let the show begin!

...i tako...neću davit s osvrtom predugim...jer sam se začudila ustvari koliko je sve to meni itekako jasno i poznato...
...i kako se studirati "prirodni" fakultet napokon isplatilo---nisan umrla od straha kad su "mi" tamo neke jezive činjenice iznili...jer san ih tako bila i sama svjesna...(samo šta se tu u malo vremena puuuno toga prezentira, pa isto malo
staneš..?)
...no, kakogod....
ono šta san svatila je sljedeće:
- sve srića šta ne razmišljamo svakodnevno o svemu na kvantnofizički način. jer bi svi bili na psihijatriji :-)
- kemija ruls. bar sve ima objašnjenje i nije nikakva vjerojatnost...već jednostavo...jest! (i ima objašnjenja..."opipljivih"!!!)
- ne želim moć predviđat budućnost. ni projektirat prošlost u sadašnjost.
-ne želim u 11 vozit rodicu na HItnu jer cili dan ima fibru 40...i pri tome mislit "samo da me ne razboli"


želim...
- uživati u svemu šta mi se pruži...
pa makar to bilo i odlazak na selo za praznike kad mi svi "vanjski" prijatelji dolaze u Split... :-(
- češće slučajne susrete "druge " vrste...možda se i naučim normalnije ponašat u određenim okolnostima
- da je vani duže dan da mogu uživat u opadanju lišća
- da mi moja novostečena "titula" tajnice donese i više europskih putovanja
- da naučin više radit u photoshopu(i da oden po njega)...i sto drugih stvari još...
---da me prestanu živcirat ponašanja jaaako drage mi prijateljice...želim da se to desi što što prije...

želim
...ljubav...
koja će mi tako zaludit glavu da se neću previše pitat kako, zašto, pa možda baš i ne, ili možda da, pa zašto se on tako ponaša, a i ona...burninmad


...pa sad...koji k... uopće znamo??

pa...šta više znamo, više smo svjesni koliko toga ne znamo...
i koliko je sve jako kompleksno...i da ne možeš sto stvari odjednom radit kako triba...

i da svatko od nas ima svoju percepciju svijeta i okoline...
i sve što treba je uživati u njoj...

uživajte u svojoj.jer ona je samo vaša. i po tome je svatko od nas poseban i jedinstven.
DNA se može odrediti...




al viđenje svijeta... standardizirati ljudsku percepciju...





pokušajte!?

- 17:37 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle