Linkovi
Moj vojni blog

Blogovi mojih frendova mojih frendovi:

Marko
Tono
sportski Tono
Luka
Vrdo
Sven
Glory
Sena
Huja

Pogledajte si ovu stranicu i besplatno si skinite pogled na zemlju.Zauzima samo 11.2 MB

Google earth
Vicevi

NAJ V.

29.01.2006., nedjelja

GUŠTERI /JARHEAD/

REDATELJ: Sam Mendes
ULOGE: Jake Gyllenhaal, Scott MacDonald, Kevin Foster
ŽANR: ratna drama
TRAJANJE FILMA: 123 min.
GODINA: 2005
DRŽAVA: SAD
SADRŽAJ: Najnoviji film, redatelja hita 'Vrtlog života' nastao prema bestselleru bivšeg marinca Anthonija Swofforda o doživljajima tijekom operacije 'Pustinjska Oluja'. Film opisuje kroz što su sve prošli marinci u pustinjama Bliskog Istoka, bez zaklona pred nepodnošljivom vrućinom ili iračkim vojnicima, koji bi se mogli pojaviti iza svakog ugla. Swoff i njegovi marinci preživljavaju uz pomoć ljudskosti i britkog smisla za humor, na užarenim pustinjskim prostranstvima, boreći se u zemlji koju ne razumiju, protiv neprijatelja kojeg ne vide, iz razloga koji u potpunosti ne mogu shvatiti...Na kraju filma umjesto da ubiju nekog iz snajpera,zapovjedi im se da ne pucaju, nego oni bombardiraju toranj s avionima.
Film je malo dosadan i nema akcije.Moje mišljenje.

- 15:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Ovaj Vas blog vodi u svijet svega i svačega.

O meni:

zovem se Jan iz Zagreba sam imam 13 god.

JJuicy
AAwesome
NNatural

Name / Username: