Savršeni život....savršene

21.05.2006., nedjelja

Blogeri.....

Bok!!!!Evo sada sam se vratila iz Pariza i bilo mi je savršeno onaj predivni hotel!!!!Joooj ševila sam se sa dečkom u tjedan dana u parizu 14 puta ljudi znate šta to znači bilo je savršeno da znate kako ima velik penis....mmm mljac.....joj kako sam ja savršena.......i da tata mi je kupio veliko zemljište u Australiji savršenoooooo!!!!!Evo sada i sličice iz shoppinga......

Image Hosted by ImageShack.us ova savršena torbica

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

to su neke sličice.....ljudi meni svi gledaju dok hodam ulicom u dekolte znam da sam savršena ali ne morate baš buljit ono kaj sad.....ja hodam ulicama u parizu sa cvikama na glavi kosami leprši a svi se okreću za mnom ljudi se odmah napale.....moj život je savršen by.....kisss
- 12:17 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi