Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tara...
Požega
Sreba


myspace

Stuff for your blog!




PRATIM TE

Baci pogled preko ramena kad pođeš,
kad po meni ko po suhom lišću prođeš
pa me makar laktom u grudi pogodi,
makar grub tvoj dodir bio još mi godi!
Baci osmijeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem,
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu, ruku mi dotakni!

Pratim te,
sve u korak svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim,
tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.
Pratim te
i kad ne gledam po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam
Tu sam da ti nadu vratim
ako padneš da te uhvatim!
Pratim te!

Kad se ispod tvoga kišobrana stisnem
ja sma sretan i ako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio još mi godi.

Pratim te,
sve u korak svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim,
tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.
Pratim te
i kad ne gledam po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam
Tu sam da ti nadu vratim
ako padneš da te uhvatim!

Krv u glavu udari
i ko struja oživim,
ovo tijelo bar na kratko ozdravi!
Pratim te.....


NEKA TE ODVEDE

Igra je pri kraju, samo potez ili dva,
par nevažnih figura
- kralj i kraljica.

Ispred mene ponor,
nazad više ne mogu
i nebo je bez zvijezda
cijelu godinu.

Sad maske skinimo da svi vidimo
u ovoj igri ´ko je ´ko.
I Bože daj neka te odvede miljama od mene,
neka te zavede i prevari,
pa da vidiš kako je zaspati na medu,
budit se na ledu,
jer preko noći svijet se srušio, svijet se srušio!

Tony Cetinski





PLAVUŠE RULZ

srijeda, 15.02.2006.

plavuše

Hy! Ovaj blog ću započet pričom o plavušama! Neki ih vole, neki malo manje,al plavuše su uvijek posebne na ovaj ili onaj način!!!!!! Najveća plavuša u mom razredu je plavuša samo zbog boje kose! Istina ponekad joj treba malo više da shvati neki vic, al nije to zato što je plavuša! Svi primijete kad plavuša kaže neku glupost i nastane katastrofa, al kad crnka ili brineta izvali još veću nitko ne primjecuje samo zato što je njena boja kose "pametnija"! Druga plavuša u razredu sam ja (ponosna sam na sebe) i najviš mrzim kad mi netko objašnjava neke stvari, koje sam odavno shvatila, samo zato što u glavi ima predrasude o plavušama! Druga vrsta plavih su one čija boja kose nije bitna, važno je ono u glavi! Takvih ima kud god se okreneš! Najčešće pokušavaju svoje "plavetnilo" sakrit nekom mračnom bojom! Postoje i one bivše plavuše (tu mislim na boju kose jer plavuša u duši zauvijek ostaje plavuša) njih najčešće možete prepoznati po drek boji kose :)!!!!!!NAJVIŠE PLAVIH OSOBA IMA MEĐU MUŠKARCIMA!!!!!!!!!!(nastavit će se) Ova priča nema veze sa stvarnim osobama, sve sličnosti su slučajnost! p.s.Velika pusa Tari i Požegi- znaju one zašto

- 22:52 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws



Da, to sam ja

Free Site Counters



Prati me nevolja, a ti ko dadilja
uspavaš me kad zaplačem.
Na mom si ramenu
kad nemaš zamjenu,
uvijek za mene zakačen!
Nisam ti jedina,
ali sam najbolja
kad ćeš to jednom shvatiti?
Dugo se mučimo
i sporo učimo,
šta će to od nas ostati?
Na ranu privijam te
da me više boli
i molim kao dijete:
voli mene, voli!
Koliko puta kažem,
s tobom nikad više, a
sad mi ovo s tobom
sve na loše miriše!
Pravi si probisvijet,
nisi za pošten svijet,
al ne znam da ti pobjegnem!
Odlazim, vračam se,
al uvijek isto je
lažima tvojim podlegnem!
Nisam ti jedina,
al sam najbolja
kad ćeš to jednom shvatiti?
Dugo se mučimo
i sporo učimo
što će to od nas ostati?
Na ranu privijam te
da me više boli
i molim kao dijete:
voli mene, voli!
Koliko puta kažem,
s tobom nikad više,a
sad mi ovo s tobom
sve na loše miriše


myspace

Stuff for your blog!