Linkovi
Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

ovo obavezno posjetite i skinite sve pisme i sve slike

ovo nemoj te propustit

neće te požalit ako ovo pročitate

ode možeš doznat sve o čoviku koji je sve za našu hrvatsku

saznaj te sve o čoviku koji je sve za našu jugoslaviju.ala falila san:HRVATSKUhrvatska

Dražen Zečić nema kompjuter pa nemamo njegov link..........on i dalje piše na pisaćoj mašini koju mu je poklonila Maja Blagdan jer se sjetila kupit kompjuterheadbangOVAKO JE IZGLEDAO KADA JE SHVATIO DA MU SE PISAĆA MAŠINA POKVARILA
MALO SLIČICA.......
MAJA BLAGDAN-najsinger
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je sličica jasmina stavrosa prije operacije
Image Hosted by ImageShack.us

poslije operacije..............
Image Hosted by ImageShack.us
operacija je bila uspješna

CIPELE KOJE NOSI NEVEN CIGANOVIĆ
Image Hosted by ImageShack.us

moja jebeno lipa prija-b.f.f
Image Hosted by ImageShack.us

moj naj prijatelj TRANSVETIT
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je guzica od JASMINA STAVROSA_UHVAĆEN NA ZAVOĐENJU MAJE BLAGDAN
Image Hosted by ImageShack.us

tereza kesovija i prija
Image Hosted by ImageShack.us

muž Maje Blagdan:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MA KAKO SMO SAMO MOGLI ZABORAVIT STAVIT SLIKU NAŠEG ZEKE,ČOVJEKA KOJI JOŠ ŽIVI U KAMENOM DOBU............
Image Hosted by ImageShack.us

SEKA ALEKSIĆ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MALI OPIS MOJIH BEST FRENDOVA....

MAJA BLAGDAN:naša najbolja i NAJKVALITETNIJA pjevačica,savršena prija,ima savršenog i PRELIJEPOG muža,pali se na muškarce poput Dražena Zečića ili Jasmina Stavrosa poslije operacije,dtalno objavljuje nove hitove(ZADNJI JE OBJAVILA 1998 GODINE I ZVAO SE JEBALA BI SE SA DRAŽENOM ZEČIĆEM)ONA:headbang

DRAŽEN ZEČIĆ:B.F.F,pičku je i taj muškarac lip ,sviđa mi se onaj njegov zadnji hit koji govori o tome kako ga zora kao najvjernija žena svako jutro čeka raširenih nogu,malo je prost,ka šta se vidi u ričima pisme.......svaku tajnu koju mu kažen podijeli s Majon Blagdan....ON:eek(KAD VIDI BLAGDANICU)


JELENA ROZGA:naša novinarka koja donosi najnovije vijesti nama , a mi van prenosimo na ovaj blog,ona je ujedno i pjevačiva naše NAJBOLJE grupe ONA:burninmad

ŽELJKO KERUM:
savren,ali je jadan presiromašan,baš mi ga je žao,a tako je dobar čovjek....srce mi tuče za njim,ali kako se svi muškarci lijepe na Maju Blagdan i on je jedan od njih,šteta za mene......

JASMIN STAVROS:zategnuto lice,zetegnuza guza puna kukuruza ,ko bi mogo biti to,niko drugi neg Jasmin HOOOOOOOJJJJJJJ,mala pjesmica,B.F.F ON:njami



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






P.M.S ČITAJTE NAS


moja osobna iskaznica:
IME:ZORKA
PREZIME:TROSJED
SPOL:TROSPOLAC
DOB:NIJE BITNO
KILA:NIJE BITNI
NAJDRAŽA BOJA:BOJA KOSE JASMINA STAVROSA
NAJ FREND:DOBAR JE ŽELJKO KERUM
NAJ FRENDICA:SEKA ALEKSIĆ
NAJ PJEVAČ:JOLE,STAVROS
NAJ PJEVAČICA:MAJA SVETA TRI KRALJA,SEKA ALEKSIĆ
NE PODNOSIM:PRONTO LENJO POLITOS SA SAPUNOM
OBOŽAVAM:KAD MI SE SLOMIJE DLAČICA U NOSU.................


MOJA SLIČICA ZA KRAJ:
Image Hosted by ImageShack.us



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






najnovije i najvažnije vijesti

04.07.2006., utorak

UHVAĆENI NA DJELU!!!!!!!

Jučer,u saborskoj sobi,Jadranka Kosor i dr.Ivo Sanader su uhvaćeni u nezgodnoj pozi (NA STOLU PRESJEDNIKA).Nakon toga su samo izjavili kako su bili prenapaljeni i kako nisu mogli izdržati, te da im je međusobni seksipil bio neodoljiv.....
IVO SANADER:a, ka ono, vi biste izdržali kada kraj vas stoji sijeda stogodišnja žena u minici ......
JADRANKA KOSOR:pa taj muškarac je seksipilniji od muža Maje Blagdan(imate tu njegovu sliku),on je jebeno sexy
Na sve to je iznenađeni presjednik samo izjavio:DAJMO LJUDIMA DA SE JEBU.......

- 12:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovde ćemo crnit sve i svašta, možda i vas



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

MOJA MALA ABECEDA.....
A-aleksić seka(B:F:F)
B-bravar(bradd pitt)
C-cajke(najdraže jelo)
D-dražen zečić(zora ga kao žena svako jutro čeka raširenih nogu)
E-emilija kokić(najpopularnija pevaljka na svijetu)
F-filip dević(najbolja klapa)
G-gitara električna(omiljeni instrument DRAŽENA ZEČIĆA)
I-ivica i marica(B:F:F)
J-jole(brutalno agresivni antikrist)
K-krojač (da je to postat.................................)
L-luka nižetić(vokal prljavog dugmeta)
M-mikačić( moj najdraži i nakvalitetniji dućan/sve od 8 do 12 kuna/),maja blagdan(moja B:F:F)
N-narkomanka(meri cetinić)
O-osama BIN LADEN.......nema komentara
R-panamski kanal(dijeli AZIJU i AFRIKU( /iman 5 iz zemljopisa/........
R-ruka(najdraži dio tijela)
S-stavros jasmin(moj idol)
Š-šupa(moj stan)
T-tito(jučer umro)
U-upala mozga(ja je iman)
V-vaga(na njoj spavam)
Z-zrikavac(moj kučni ljubimac(jedino to stane u moju šupu)
Ž-žanamari(najpevaljka), željko kerum (B:F:F)

MENI DRAGE PISME:

Peder

Otkako sam peder postao ja
Nisam više isti to već svatko zna,
A i sam se pitam što to samnom bi
Kakvim sam se pederom začaro ja

Peder ja sam ,a na meni puder
Od sreće nosim marku puma.
Peder ja sam ,a na meni šminka
Šteata što sam peder ja. 2x

Gay, gay, gay...

Večere, parfemi, sida pa i aids
Poklona na miljon ne računam sex,
A ti hočeš samo da mi pudeš muž,
Da kraj tebe hodam kao sjena!!!

Peder ja sam...

MOJA ŠTIKLA U MUDA TE PIKLA


Jer još bruca nije nikla

Tamo gdje te pikla štikla

Dođi, dođi, klitač glođi

Hajde, pile, al' bez sile

Tika taka tri luđaka

Tri su rupe, puna svaka

Znam ja dobro takve kao vi

Vidjeli na videu, pa bi isto svi

Zvrc, zvrc, prc, prc

Kuc, kuc, tuc, tuc

Sojčice djevoj?ice, što si škrta - davaj pice

Ojda da, da, vidi gada,

on bi mukte rada Ssssssssssssssssssssss sexsexsex

pravi XXX Hip, hop,

straga stop, stop Šic, šic,

mrk, mrk Mic, mic, drk, drk

Cupa, cupa, zumba, zumba

Omota se bruca oko gumba

Sijeno, slama, sir, salama

Kad su tri u meni, nastade galama

Cikla nikla, cikla rikla

Trznem nogom i otpizdi štikla

Afrika paprika fuk se fuka,

nasta rika Zlatan prsten tanki brčići

JOŠ JEDNA NOĆ BEZ PORILUKA

Ja ne mogu bez povrća , ni živit ni umrit,
da nima poriluka ne bi ni mene dušo bilo
PORILUK je razlog zašto me ima i živin
Mama me napravila s kuvarom poriluka
Dok su se
jebali
jebali
jebali
Mene su
sjebali
sjebali
sjebali
A vi judi moji recite jesan li u pravu kad kažen da živin za poriluk......njami


kad bi mene pitali
svi bi samo smrdili
ne bi se prali i
samo bi srali,
ne bi se prali
sve bi mi dali
hej, hej mali

by:nika purica