< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

2012 Siječanj (1)
2010 Lipanj (1)
2008 Siječanj (2)
2007 Kolovoz (1)
2007 Srpanj (3)
2007 Ožujak (1)
2007 Veljača (2)
2007 Siječanj (4)
2006 Prosinac (3)
2006 Studeni (2)
2006 Listopad (1)
2006 Rujan (3)
2006 Kolovoz (3)
2006 Srpanj (2)
2006 Lipanj (5)
2006 Svibanj (7)
2006 Travanj (7)
2006 Ožujak (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

KLIKNITE OVDJE OBAVEZNO!

st patrick's day images

ako i ti to hoćeš...



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr







na ovaj blog vas je došlo...
Free Website Counters

ako i ti to hoćeš...


OPIS BLOGA
-gluposti, dosadni postovi, moj život....

blogovi koje čitam:

Bulja
Pubertet
!Savior of the human race!
...mala je dala...
DoN't SrUch ToO MucH!
brace basic street
Totalna glupača ili ???
Danči's World
Death or Glory
Welcome to my brain!
things...
...z...a...t...a...
just be yourself...
Angel....in lost city.....
DUGAVE-REPUBLIKA
Zadnji pokušaj s glupim blogom...

glupost je neuništiva
*PuKnUtA MaLa*
BOULEVARD OF BROKEN DREAMS
Sex shrunk
da??šta je?!...

by: gadura

besplatni predlošci!!!



cool stranice za mjuzu:
Youtube
Video google
Green day
Red hot chili peppers

...a mjuza za blog...
Video cure

OVO SVAKAKO POSJETITE! SUPER JE
Coca- cola

kafebar






NEŠTO O MENI...

-ODLIČAN UČENIK
-...donekle...
-STALNO SE DOSAĐUJEM
-...my life sucks!
-OVISNIK O KOMPJUTERU
-sad više i ne toliko
-NEUREDAN SAM
-i to jako!
-MRZIM UČITI
-ne mogu se prisiliti
-SVADLJIV SAM
-i nikad ne popustim, ali
ionako sam uvijek u pravu
-IMAM SESTRE
-koje ne podnosim!
..i to je ukratko moj život!



ŠTO JA VOLIM...

-PRAZNIKE
-a 'ko ih ne voli!
-SPAVATI
-svaki dan 12-ak sati!
-LJENČARITI
- :)))
-ZMIJE
-no koment...
-MAČKE
-najdraža životinja
-KOMENTARE NA BLOGU
-pa komentirajte!
-CRNU BOJU
-nisam darker
-PRLJAVCE
-najomiljenija domaća grupa,
nije sad da ih slušam al
dobri su
..................
..................






subota, 25.08.2007.

Bio sam u Čavoglavama!

Hvala svima koji su me posjećivali preko ljeta i komentirali mi, javit ću vam se svima. I tako uskoro škola, što kažete na to? Znate da sam za oluju 5.8. bio u Čavoglavama na Thompsonu. Ovo mi je bio prvi, a vjerovatno i zadnji put da tamo idem jer je bilo grozno! Ustvari nije bilo grozno, ali nisam ni bilo oduševljen... Thompson je pjevao tek u ponoć, a kao predgrupe su pjevali Nered, Shorty, Mate Bulić, Dražen Zečić... Još Nered, Shorty i Dražen nisu bili tako loši i dosadni, otpjevali su par pjesama, ali Mate Bulić!!!!! Katastrofa! Pjevao je sat vremena! Više ga nisam mogao slušati... I e da! Nastupali su nastupali neki iz klape "Drniš". ?? Nikad čuo.... Uglavnom otišli smo rano oko pola jedan, u Čavoglavama je bila ogromna kolona, a neki ljudi nisu ni stigli na koncert jer je bila preduga kolona.

|komentiraj 64| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.