...-°°***sLiKicE***°°-...



















< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMoWi oN/oFF

by bLoG MaSteR (:

...-°*NeStO o NaMa*°-...

.....---.....---.....---.....
NINA

ime: Nina
prezime: nije vazno
god: 12,5
razz: 6.
volim:
Lidiju
frendove
cokoladu
msn
komp
slatkise
jednog decka
nevolim:
umisljene
bezobrazne
one koji se kurce
....i tak.....
slusam: svasta

.....---.....---.....---.....
...eo ima 10 pjesama...pa si vi prebacujte na koju zelite....enjoj


MusicPlaylist


.....---.....---.....---.....
LIDIJA

ime: Lidija
prezime: nije vazno
god: 12,5
razz:6.
volim:
Ninu
Inu

msn
cokoladu
komp
mob
slatkise
Markafrendove
nevolim:
umisljene
dvolicne
..i tak neke...
slusam: svasta
.....---.....---.....---.....

L!nK!cH!

!n3s
N!n@
L!d!j@
LuDaChE
PrUt!
JeDnA ZaLjUbLjEnA
AnIn Sv!j3t
!neS
n!nUsKa
sarena-lidija






subota, 06.09.2008.

...kad je i ona,onda cu i ja...

Ojjj...ljudi eo i mene....
vidim da mi je Ninica vec napisala jedan
pa moram i jazujo...hehe
iako ja neam sta za pisat....hehe
...jedino sto se uvej moze je o deckimacerek
pa eo nesto.....nutzujonaughty
Image Hosted by ImageShack.us

hehe...mislim da se sve cure slazu....hehethumbupcereksmijeh
aj eo ja sam se javila
sam da nekazete da nisam
KOMAJTEEEEEE
Pussa
*Nini
*Ines
*Ini
*Luki
*Marcu
ma svima....cerekcerekcerekmahwave
BY: Lidija



| kOmAj (44) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.