...-°°***sLiKicE***°°-...



















  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMoWi oN/oFF

by bLoG MaSteR (:

...-°*NeStO o NaMa*°-...

.....---.....---.....---.....
NINA

ime: Nina
prezime: nije vazno
god: 12,5
razz: 6.
volim:
Lidiju
frendove
cokoladu
msn
komp
slatkise
jednog decka
nevolim:
umisljene
bezobrazne
one koji se kurce
....i tak.....
slusam: svasta

.....---.....---.....---.....
...eo ima 10 pjesama...pa si vi prebacujte na koju zelite....enjoj


MusicPlaylist


.....---.....---.....---.....
LIDIJA

ime: Lidija
prezime: nije vazno
god: 12,5
razz:6.
volim:
Ninu
Inu

msn
cokoladu
komp
mob
slatkise
Markafrendove
nevolim:
umisljene
dvolicne
..i tak neke...
slusam: svasta
.....---.....---.....---.....

L!nK!cH!

!n3s
N!n@
L!d!j@
LuDaChE
PrUt!
JeDnA ZaLjUbLjEnA
AnIn Sv!j3t
!neS
n!nUsKa
sarena-lidija






subota, 14.06.2008.

...PETAK 13...bas je bio petak 13....

pise LIDIJA:
ej ljudi eo i mene mal....vidim da je nina vec napisala post
pa cu i ja....
jucer je bas bio petak 13.....sve se dogadalo naopako....
trebala sam se nac s deckom i onda su se moji "prijatelji"
(nazovimo ih tak)nes kao dogovarali kak ce ga natuc i tak neke fore....
....ma sve jadno....i ja nisam tjela ostat 6. i osla kuc 5. sat....on doso u cepin
i tam mal bio i onda oso kuc...pa smo se odp....kak sam jucer bila ljuta uuuuu...dugo nisam bila tolko....uopce se nisam mogla skoncetrirat na nis...
i tak proso taj dan i dalje sve oped dobro.....idem sad pozzzz



| kOmAj (87) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.