O nAmA!!!!

LILLIAN CAROL

Image Hosted by ImageShack.us


-imam 16 godina
-zivim u parizu,new yorku,zagrebu....
ma u svim vecim gradovima svijeta
-imam punooo frendova...
-volim svog decka,more,zabavljati se,obitelj....
-ne volim ljude koji me vrijedaju i mrze zbog mog bogatstva
-imam 1 psa
-imam 16 auta,16 mobitela,16 vila,16 privatnih aviona
16 hotela,16 apartmana,16 jahtica(srebrne boje) itd....
-rodena sam 1.6.1991
-volim jos i zivotinje i moje vjerne obozavatelje



ASHLEY JAY

Image Hosted by ImageShack.us


-imam 15 godina
-zivim posvuda u svijetu....svi veci gradovi
-imam punooo frendova...neda mi se nabrajati
-volim svog decka,obitelj,ljeto,zivotinje....
-ne volim ici u skolu
-imam 2 psa i 1 macu
-imam 15 auta,15 mobica,15 privatnih aviona,15 vila,
15 apartmana,15 jahtica,15 hotela....
-the end!!!!

NASA OBITELJ

LILLIAN CAROL

Image Hosted by ImageShack.us


ASHLEY JAY

Image Hosted by ImageShack.us


MAMA HANNAH

Tara

TATA JACK

Damon

LILLIANIN PAS HELL

it's a labrador

A.J. PAS CANDRA

Image Hosted by ImageShack.us


A.J. PAS SHILL

Image Hosted by ImageShack.us


THE END!!!!!!!!

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUn QuEeN :)

Opis bloga

Najlijepše
najbogatije
najbolje i najsavrsenije
curice svijeta!!!!!!

cmoxx!!!

Linkovi

JoJo

subota, 19.01.2008.

i da se i mi javimo........

helooooo luzeri.........evo i nas.........bas ste jadni......tako malo komicha........ehhhh..........to je zato sto ne mozete na komp jer je crko........a crko je zato sto je star 50000000 godina...........zato mi imamo najnovije laptope........a vi stare krntije.........samo smo dosle pozdraviti sve naj curice kao sto smo i mi...........uzivajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| LooL SvimA KojI NaS VolitE (4) | I MI VolimO VaS!!! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.