< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Image Hosted by ImageShack.us
...moji veliki frendovi!!


Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Free Site Counter
Free Site Counter


koliko vas posjecuje moj blog od 1.5.2008


Nika i Anja
Marita
Tin
Ivan
Mirna
Tijana
Karlo
Dino
Dorotea
Ivan i Dino



Get this widget | Track details | eSnips Social DNA





Get this widget | Track details | eSnips Social DNA




stillness - banana...




cypress hill - wha...




cypress hill - wha...

evo par cool slikica..(napokon sam ih naucio stavljat)..

Image Hosted by ImageShack.us
..ah to su ramonsi


četvrtak, 15.05.2008.

razbio sam se picka!!!!

kako sam pao s bicikla...ala...c-c-c...zgulio sam se cijeli....ala...
jebote,vozio sam se i neki nam je tip izletio...i ja pao...sjebo ruke,laktove,koljeno,
kuk,guz....pfffff....jos sam uvijek u soku!!!!!zivcan sam ko konj!!!!!
ala...za vikend farbam bajs....c.c.c...kako ce bit jeben!!!!

znate da ce maky i ana-marija prohodat???(neznate)..ugl..pozdrav njima...
hehe..ajt bar necu dva dana na trening...uuu...malo odmora...jebote...kako sam se sjebooo!!!!!! zasto????
ala......c...jooooj....a nista ajt...aj bok svima...posebno nekima!!!!

booooooooookmah



| komentari (32) | print | # |


 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.