Vijesti

četvrtak, 01.03.2012.

'Poziram trudna i gola jer moram platiti račune'

Sophia Cahill, manekenka koja je šokirala javnost nakon što je u sklopu London Fashion Weeka pistom prošetala gola i u visokom stupnju trudnoće, noseći samo šešir na glavi, objasnila je zašto je to učinila.

Bivša Miss Walesa Sophia Cahill (28) samohrana je majka koja treba roditi drugo dijete za mjesec dana. Nakon što su je mnogi osudili jer je gola prošetala pistom u sklopu London Fashion Weeka, objasnila je zašto se i u visokom stupnju trudnoće skida gola.

Naime, to radi kako bi mogla uzdržavati svoju obitelj i kako bi platila račune: 'Moram raditi kako bih platila račune i zaista je teško to raditi sam', objasnila je.

Sophia se bavi manekenstvom od 18 godine. Nakon što je prvi put ostala trudna, a tada je rodila sina Baileyja, koji danas ima devet godina, razišla se s njegovim ocem. Nakon toga se opet posvetila karijeri kako bi mogla uzdržavati sebe i sina.

Skinula se i za Penthouse te Playboy. Prošle je godine opet ostala trudna, nakon petomjesečne veze, ali nedugo zatim je opet ostala sama.

'Moram zarađivati za Baileyja i svoje nerođeno dijete. Bilo je negativnih komentara nakon što sam pistom prošetala gola, noseći samo šešir na glavi, ali to mi ne smeta. Tijelo trudnice je predivno i ne treba to skrivati. Neke se žene osjećaju debelo, ali ja se osjećam seksi i ženstveno. Muškarci mi govore da izgledam predivno i seksi', rekla je Sophia, piše dailymail.co.uk.

Hot.hr

- 09:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #