dugo je prošlo :]
11.02.2009.,
da, znam, nisam dugo pisala, možebitno nisam vraćala komentare, ali evo me natrag.
lijena sam i uopće se nisam sjetila na svoj mizerni blog. sad ću to, el, nadoknaditi.
ne znam što ima novog otkad sam zadnji put pisala, ne želim se ni prisjećati. ali bila sam sretna, uglavnom.
i sad, poslije toliko vremena, ne znam o čemu da pišem.
dan mi je totalno koma, zato i pišem. bolesna sam. bit ću bolesna za valentinovo, što je najljepše -.- mrzim taj crappy dan. mrzit ću ga do kraja života ako onajsexyemachkojegvolim ne dođe.
ah, da, dobila sam ja i marte. iam sedam do devet žuljeva. not bad. xD
idem sad naći neki dizajn, ovaj je pre crappy.
SVE MI JE CRAPPY.
osim mog muža, Patrika koji živi u mojoj pernici ^^
takoc. gotova sam.

20:41 - Komentiraj ( 36 ) Print - On/Off