NaJbOlJa gLuMiCa!!!



waveHello!waveJa sam imala već 100 blogova kao što znate!Ali ovaj put...ajme meni...zaboravila sam i korisničko ime i lozinku,pa sam morala ići raditi novi blog,ajme meni majko moja,užas...deadhehehehsmijeh!!!pa šta da vam sada kažem...idem popodne u školu,četvrtak je i imam 6 sati,užasbang!!!bar sam jučer svu zadaću napisala,pa nemam briga...thumbupda...znate kaj??!idem na 3 rođendana,baš super!u subotu idem kod svoje prijateljice romane koja slavi 13.rođendanthumbupcerek!!u nedjelju idem kod svoje kume na rođendan,a u utorak idem kod svog kuma u gornju jelenskusmijehajme meni bit će luuuuuuudooooyespartypartypartypartyparty!!!Ostavila sam 2 boxa prazna pa ću u njih napisati neke pjesme!idem ja sad,jer stvarno ne znam kaj da više pišem,i obavezno posjetite blog od moje cmy:witchica13.blog.hr!!!ostavljajte komentare i uživajte!idem ja sad,pusa svimaaaaaaacerekcerekcerekcerekcerekwavemahblablacerekcerekcerek

10.05.2007. u 09:42 | 8 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



O meni:


Ja:Dorywink
Prezime:Zar je to bitno?!
Godine:12 i polcerek
Živim:Bogu iza nogudead
Naj-frendice:Tanchy,romy,cmimy,
nikky,adry,tonka...cerek
A od dečkiju:Davosir,dino,
hrco p.,luka...
Volim:Slušati pjesme,rolati se,
voziti se na biciklu,plavu boju,more,
vodu,sunce,ljeto,hajdukhrvatska,
roditelje,prijatelje,sve koje poznam
(dobro,ne baš sve)naughty...neznam
kaj više...
Ne volim:Umišljene cure kojima je važno
samo kako izgledaju,jel im je neko
_ _ _ _ _frizuru....i ne volim tišinu,hladnoću,
kad sam bolesna...
Naj-pjesme:najbolja glumicathumbupthumbup,
moi lolita(alizee),london bridge(fergie),
oluja sa sjevera(hajdukova himna)thumbup,
beautiful liar(beyonce i shakira)...cerek
Naj-filmovi:Petak 13,dnevnik bridget jones:na rubu pameti,
noć vještica,freddie vs jason,mrak filim123,vrisak123,sve horrore
koje sam ikad gledala i koje ću gledatinaughty...neznam više
šta da pišem,ak još šta me želite pitat,pitajte me preko
komentara,e da:VOLIM ČITAT R.L.-STINEA!!thumbup



Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
witchica13.blog.hr



Najbolja glumica


Ona me me nazvala već 10 puta,
kao,slučajno...
Jer dobro znada žena kad je ljuta,
griješi,prirodno...
I tvoje laži nisu dobre,
kao prošlog mjeseca...
U ovoj igri ja sam najbolja
glumica!!
Hajde nagradi moj trud,
reci barem jednu dobru laž,
kao da za mnom si lud,
da samo meni pripadaš,
nagradi moj trud,
nemoj više nikada do nje...
Nikom naglas,priznat neću,
da znala sam za sve...

A moje snage su na kraju,
došle su do granica,
u ovoj igri,ja sam najbolja,
glumica...
Hajde nagradi moj trud,
reci barem jednu dobru laž,
kao da za mnom si lud,
da samo meni pripadaš,
nagradi moj trud,
nemoj više nikada do nje...
Nikom naglas priznat neću,
da znala sam za sve...

Hajde nagradi moj trud,
reci barem jednu dobru laž,
kao da za mnom si lud,
da samo meni pripadaš,
nagradi moj trud,
nemoj više nikada do nje...
Nikom naglas priznat neću,
da znala sam za sve....