mali sat


I made this widget at MyFlashFetish.com.








Created by Ljubavna Spajalica - upoznavanje








Created by Ljubavna Spajalica - upoznavanje

ev ovo je kviz za one koji imaju fejs pa nek provjere!!!pozzz





O cem bi vi da pisem u postovima??
glazbi
sportu
tvom zivotu
poznatima
ma svejedno mi je tvoj je blog super i ovak i onak
  
pollcode.com free polls








MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com










LOOOLL...















I made this widget at MyFlashFetish.com.











Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari ima ih/nema ih

design: Nikicaaa

Opis bloga

ovo je moj prvi blog ...pa za početak neće biti možda baš poseban...ali...bit će zezaNcije... ma...SVEGA...bit će super
e sad neš o meni:
ime:Karla
god:13(a stara hhhh)
rođena:u zagrebu i živim tu
slušam:pop/hip-hop/rock/r&b
najboja:plava
naj frendovi:ma ima ih puno...LeA..DinO...NiKa...itd.
moj blog:je najbolji....hhh=)))


Image and video hosting by TinyPic



KaKaV vam je moj BlOg??
cool(kull)
oke je
super
nije mi bas nes
dobar je
  
pollcode.com free polls







Image and video hosting by TinyPic
































Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic










Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 20.03.2009.

2 u jedann!!!

ljudi ovakk u ovom postu cu govoriti o više tema odnosno o dvije teme ako se ne sjetim neke u sljedecih 5 minuta...u kojima bum..pisala..ovaj post...
ovak...iskrenoo...malo sam tužnaaaa..nitko ne komaaa....smlc..smlc...crycry...mislim znam da vam se možda ne da al svejedno...sam jedan komm molim sve koji su čuli zam moj blog...tuzantuzan..akoo može..thumbup...e sad..idemo o jednoj drugoj temi..o mom današnjem danu odnosno kako se dosad odvija cijeli dannn...u školi sam vec bilaa...a ev i kk je biloo..bilo je supp...presmješno...na prvom satu...profa iz hj..se zafrkavala pa je jednog frenda nazvala nives..hhh...presmješno je bilo...mislim još se neš komalo u vezi tog al nije sad to važno..onda smo na tzk-u igrali rukomet ja sam bila francuska looll...i rezultat je bio izjednačen 1:1 hhhh..bilo je puno golova...hh..al bilo je presmješno na tzk-u..onda...sam imala vj i bilo je predosadno po običaju al dobro ne baš tak dosadno...!!!..za sad to je sve...bit ce dns imam osjecaj..punoo postova za koje se nadam da cete ih kommat...!!!pozzzwave



~ Kommaj! (13) ~ printaj! ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.