mali sat


I made this widget at MyFlashFetish.com.








Created by Ljubavna Spajalica - upoznavanje








Created by Ljubavna Spajalica - upoznavanje

ev ovo je kviz za one koji imaju fejs pa nek provjere!!!pozzz





O cem bi vi da pisem u postovima??
glazbi
sportu
tvom zivotu
poznatima
ma svejedno mi je tvoj je blog super i ovak i onak
  
pollcode.com free polls








MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com










LOOOLL...















I made this widget at MyFlashFetish.com.











Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari ima ih/nema ih

design: Nikicaaa

Opis bloga

ovo je moj prvi blog ...pa za početak neće biti možda baš poseban...ali...bit će zezaNcije... ma...SVEGA...bit će super
e sad neš o meni:
ime:Karla
god:13(a stara hhhh)
rođena:u zagrebu i živim tu
slušam:pop/hip-hop/rock/r&b
najboja:plava
naj frendovi:ma ima ih puno...LeA..DinO...NiKa...itd.
moj blog:je najbolji....hhh=)))


Image and video hosting by TinyPic



KaKaV vam je moj BlOg??
cool(kull)
oke je
super
nije mi bas nes
dobar je
  
pollcode.com free polls







Image and video hosting by TinyPic
































Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic










Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 11.03.2009.

kakav dan!!

eeee...ljudi ev me s novim postom...dns nam se nije dalo biti na zadnjem satu pa smo odlucili markirat...nikome ni rijeci o ovom loooll...pa smo se odlucili da na papir napišu svii oni koji će markat svoje ime i jesu osim jedne cure za koju smo znali da ce nas tuzit profesoru...bangbang...pa tako smo se svađalituzantuzan...tako s njom...ja sam se ujjedno jako naljutila...
i tako nakon sata ja sam odnijela na brzinu imenik i otišla dolje...bunili smo se ocemo li onda mi ostali markat il ne...na kraju je ispalo da uopce neamo taj sat...tak da uopce nismo markali...a evv ljudiii...to vam je to..pozzzz...e da...ofc..komajjtee...ak vam se dasretansretanmah



~ Kommaj! (4) ~ printaj! ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.