nesto o meni....

....magdalena....
....zivim u sv. duradu...
....slusam sve a najvise narodnjake....
...volim: sladoled
cokoladu
vodku
jeger
msn
zajebavat se
a i druge
hehe

prijatelje
decka
mobitel(samo kad imam para)
sebe....
...ne volim: šlag
jako umisljene ljude(ove malo umisljene ne jer svi smo umisljeni)
radit...
....ljudi su stvoreni da bi se odmarali....
...moji dragi prijatelji: Ajša,,,Ibra,,,Peja,,,Pipina,,,
Doris,,,Katarina,,,Keko,,,Zeko,,,

Nikola,,,Luka,,,Stjepan,,,Tomek,,,Hrvoje,,
Tinko...Kameni...Kreso...

Evo malo nasih slikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hmmmmmrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Peja & Japartyrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines & Jakissbangparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ines & Kresocerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pizdarijarofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i Ja

Image Hosted by ImageShack.us

Tinko

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Petrafino


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Petra (u skoli)dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Adam (na Lukoševom rodendanu) kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ines i Kiki (s tomekovog roda)rolleyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA MAJA INEScerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Filip, Ja i Nikolaparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JA & ANAparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luka i Nikolakiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Petra...dead

Image Hosted by ImageShack.us

Nikolapuknucu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikola i jabelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ibrakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lukakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pipinakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nikolakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ajšakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tomek kissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Petrakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Vjerankissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tonikissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ajša(nadam da ce ti se ova fotka svidat)kissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Hrvojekissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Katakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ana-Marijakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja & Ajšakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nikola & Lukakissbangparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Luka & Ajšakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bubi(moj pas)kissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines & Anakissparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines & Kristinakissparty



< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/NoP

by *plawushadizz*

Evo malo mijih fotkinaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Yellowcard - Everywhere lyrics


Turn it inside out so I can see
The part of you that's driftin over me
cause when I look you're never there
but when I sleep you're everywhere
You're everywhere

Tell me how I got this far
Tell me why you're here and who you are
Cause everytime I look
You're never there
And everytime I sleep
You're always there

Cause you're everywhere to me
And when I close my eyes
It's you I see
You're everything I know
That makes me believe
I'm not alone

I recognized the way you make me feel
It's hard to think that you might not be real
I sense it now the water's getting deep
I try to wash the pain away from me
Away from me

Cause you're everywhere to me
And when I close my eyes
It's you I see
You're everything I know
That makes me believe
I'm not alone....
I'm not alone

When I touch your hand
It's then I understand
The beauty lies within
It's now that we begin
You always light my way
Whenever comes a day
No matter where I go
I always feel you so

Cause you're everywhere to me
And when I close my eyes
It's you I see
You're everything I know
That makes me believe
I'm not alone...

You're everywhere to me
And when I catch my breath
It's you I breathe
You're everything I know
That makes me believe
I'm not alone...

And you're everyone I see,
So tell me, do you see me?

Moji linkovi

miholjacke picke

ines

brle

petra


STOJA
Kucka

Stani mirno kad ti pricam
ne lazi da nisi kriv
rekli su mi gde si bio
rekli su mi i sa kim

Nisam takva, od svih krijem
bol kad osetim
ali sad me nesto tera
da se osvetim il' da odlepim

Ref. 2x
Ma, postacu plava i bicu kucka prava
leci cu sa njim da te ponizim
tebi tesko bice, a poslacu ti pice
ta njemu posveta, bas je slatka osveta

Stani mirno kad ti pricam
nemoj da se pravis lud
bolje kleci, puzi, moli
iz te koze nemas kud



subota, 10.05.2008.

...:::HeH:::...

ewo ja malo pisem Magy post... sta da kazem... ovaj vikend nam je super [recimo super] poceo... sve je bilo za 5...
sada malo pozdravljam:

* Nikolu... znas da sam te se sjetila... i znas da cu te se sjetit i onda kad budem.... Borut
* Luku, Hoyka
* Tomeka
* Iness
* Kristinu
* Anu
* MilEnu , Tatjanu

By: No mOrAl gIrL

big cmox

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.