travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Bahata =)

Opis bloga

moj HPFF...

Moj mail...
diyala@net.hr
Moj msn...
x_venus_doom_x@hotmail.com

Likovi...

Image Hosted by ImageShack.us

Ja...
~Zovem se Diyala...
~5 sam godina...
~U Slytherinu sam, naravno...
(Iako mnogi nebi rekli po mom ponashanju da spadam tamo...)
~Sve shto mislim, to i kazhem...
~Vrckasta sam...
~Drushtvena...
~Chistokrvna sam...
Ostalo:
~ naj frendica mi je Tina...
(iako je Griffindor...)
~ obozhavam jednog bezjaka... Ville Vala...
~ imam dragog... Genzya... na istoj je godini ko i ja, takodjer Slytherin... :D
~ najbolje mi idu proricanje i napitci...
~ bavim se metlobojem...
~ Slytherinski sam tragach...
~ prefekt sam...
~ romanticharka sam...
iako to ne zhelim priznati...
~ znam prekrshiti pokoje pravilo... ali pssst...
~ nevolim bash prvashe...
~ mogu mjenjati izgled...
(ovaj sa slike imam najcheshche...)
~ patronus mi je vuk...
~ animagus mi je takodjer vuk...
~ bauka za sad nemam...
~ fascinira me vatra, i vrijeme takodjer...
~ prefekt sam...

Tina

Image Hosted by ImageShack.us


~Dobrochudna
~Pomalo stidljiva
~Chesto je glavna, tj. bila je u Quenissu
( Bivsha shkola )
~Voli: goth stvari, sestru, Suzi... animaguse!!!
~Ne voli: patjere, fensere, napaljene... majonez, grashak...
~ Nesto dodatno o tebi...
~Animagus(beli vuk)
~Postatche tragach u metlobojskom timu Gryffindora
~Gryffindorac
~Sada treba krenuti na chetvrtu godinu u Hogwartsu
~Raskinula je sa dechkom zato shto nije zheljela vezu na daljinu
~Govori 5 jezika: engleski, francuski, nemachki, shpanski, italijanski i srpski(maternji) :D
~Patronus-vuk
~Emo girl :P
~ Prefekt je...

Stefan
Image Hosted by ImageShack.us

~ 5. godina
~ Slytherin
~ duhowit,wredan,inteligentan,
~ Chistokrwan
~ majne dragi
~ naj predmeti: OOMS, chini i napitci
~ od predmeta nevoli povijest magije, proricanje
~ naj frendica Tina
~ prefekt
~ patronus je zmija
~ omiljena ziwotinja: tigar
~ uzrechica: i tako to...
~ udarach... al zna chopit palicu kad maljac juri prema meni
~ Nadimak: Genzy

Ginny Loo Weasley
Image Hosted by ImageShack.us

~ 5 godina...
~ U Gryffindoru je...
~ Voli : Svoj najbolju
prijateljicu Bellu,
svoju pahuljastu pufnicu
Arnolda, metloboj,
zezanciju...
~ Igra metloboj...
( na poziciji lovca je... )
~ Patronus joj je konj...

Bella Black
Image Hosted by ImageShack.us

~ Slytherin, 5 godina
~ obozhava vampire... jednog dana zheli biti jedan od njih...
~ Obozava napitke, idu joj bez problema.
~ Ima dvije sestre. ( Sestru blizanku Narcissu koja je sva savresna i koju roditelji obozavaju,pa i moraju kad im je jedina kcer. Naime Belle su se odrekli bas kao i njezine dvije godine starije sestre Andromede. Bella i Andromeda se rijetko cuju jer se ona rano vjencala i to za bezjaka pa su je se roditelji zbog toga odrekli. )
~ zaljubljena je u glazbu i stvarno ju obozava.
~ Svira gitaru.
~ Jako voli svog 4 godine starijeg profesora Severusa Snapea.
~ Obozava svoje prijatelje koji su uvijek tu kraj nje,ali voli i samocu.
~ Cesto je u sjeni.

Athena Helena Snape
Image Hosted by ImageShack.us

~ 5. godina
~ Ravenclaw
~ roditelje nije upoznala, ne zna jesu nestali ili shta
(odgojio ju je Albus Dumbledore)
~ odrasla je u Hogwartsu pa zna mnoge tajne prolaze
~ nekima je nevjerojatno da normalno pricha s nekim profesorima i to shto im je miljenica
(pogotovo za snapea kojeg pozna cijeli zhivot)
~ vrlo je drushtvena, znatizheljna i voli otkrivati stvari
~ voli se smijati pa joj svi govore da ne zna plakati
~ slusha gotovo sve (najvishe britanski rock)
~ voli mitologiju, andjele...i te stvari
~ naj predmeti: charobni napici i preobrazba
(planira postati prof preobrazbe)
~ I mrzi shto svi misle da je shtreber...
~ patronus: feniks
~ ima 3 psa...

Morbus James Lestrange
Image Hosted by ImageShack.us

~Gryffindor, takodjer 5 godina
~ Vukodlak
~ Voli:OoMS , Preobrazbu , Egipat , Mitologiju
~ Mrzi:Snobove , Stari Rim
~ Patronus mu je feniks
~ Želja mi je postati Druid
~ Ljubimac mu je maca Mrvica

Emma
Photobucket
~nadimak - Em
~Swadjalica
~Pametnica
~Stidljiva
~Zaljubljive prirode
~sada kretje 3. godinu
~Bitje Gryffidnor
~Voli: gothichare i emowce
~Ne voli: fensere,,, snobowe...
~Animagus-Machka
~Patronus-polarni medwed
~Gowori 5 jezika ( kao i Tina )

Cedric Vincent Black
Image Hosted by ImageShack.us

~5.godina,Slytherin
~Obožava:
Čarobne Napitke,Čarolije,pse,rock...
~Ima brata,Lucasa Blacka
~Svira gitaru.
~Patronus mu je zlatni retriver
~Od profesora najdraži su mu Snape i Flitwick
~Ima psa,Teddya.
~Najčešće se oblači u crne starke,crnu majicu i jeans hlače.
~Roditelji su mu umrli,odgajaju ga Remus i Nymphadora.
~Životni moto mu je:Uživaj u životu dok još možeš!

Mislim da nema potrebe pisati o likovima tipa Harry Potter, Draco Malfoy, Oliver Wood i sl. poshto su svima poznati...

Linkichi...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogichi koje svako malo posjechujem...
Tina...
Ginn Loo Loo Filch...
Ficho...
Bellich...
Hellchy...

nedjelja, 20.04.2008.

Tjawo...

eo odluchishem i ja pisat hpff...
cijeli forum pishe... pa reko zake nebi i ja... =)
budem makar probala...
nemogu obechati neshto extra...
i da che to sve potrajati...
ali potrudit chem se...

Prijave za likove u komentarima...
Ako mozhe slika i mali opis...
Hvala...

Diyala



Give me a whisper (10) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.