Na drugoj planeti https://blog.dnevnik.hr/nadrugojplaneti

ponedjeljak, 23.11.2020.

Tajni leksikon- Želimir Hercigonja (lektira za šesti razred)

Tajni leksikon
Želimir Hercigonja


Bilješke o piscu:Želimir Hercigonja rođen je u Zagrebu, a pri rođenju težio je 4,85 kilograma. Ljubitelj je sporta te je sudjelovao u programu ˝Međunarodnog dječjeg festivala˝ u Šibeniku. Neka od poznatijih djela su mu: Bajkovnica, Vladar ledene osame, Tuga, Radost, Divlja svinja...
Tema djela: Ljubavni problemi jedne tinejđerke
Poruka djela: Sve će doći na svoje mjesto.
Glavna misao djela: Zgode i nezgode zaljubljene tinejđerke
Vrijeme djela: "Kada smo već kod Boga, hvala mu da sutra počinju proljetni praznici i da deset dana nema škole.", proljetni praznici, "Jutros sam poranila na nastavu(...)", (nastava) školska godina
Mjesto radnje:"S radošću sam ustala u cik zore i već u mislima bila s omiljenim društvom u Sloveniji.", Slovenija, "U razred sam uletjela(...)", (škola) razred

Analiza glavnih likova:
Anamarija: "Malo šminkersko govedo.", ljubomorna, "Isuse, danas je i kontrolni iz povjesti!", zaboravljiva, "Znajući za Patricijino naznanje iz tog predmeta smislile smo prljavu igru.", domišljata, "Ogovaranje je slabost, a ne vrlina i njime se služe slabići.", pametna, "Nešto mi tu smrdi.", dobro zaključuje
Sporedni likovi: Zala, Bojana, Patricija, Igor, tata, sestra
Kompozicija djela:
Neuzvraćena ljubav
Glavni problem: Patricija
Igorova bolest
Ima li boljeg poklona za rođendan nego ljubav

Književni rod: epika
Kniževna vrsta: dječji roman
Pripovijedanje: "I ona me profačica iz matematike ne zove kod prozivanja imenom nego, oh užas, prezimenom, nepravilno ga naglašavajući na zadnjem slogu! Meni se svaki put diže kosa na glavi od njena piskutava glasa stare usidjelice."
Dijalog: "Molim??!", ostadoh zaprepaštena," Kako to misliš?"
"Oprosti, ali dinosauri poput mene ne misle, već samo zapažaju." pecne me tata
"Daj tata ne gnjavi.", rekoh nestrpljivo,"Što si to zapazio?"




Ovo je lektira za 6. razred. Nadam se da su vam bar neke informacije koristile za pisanje vašeg dnavnika čitanja. U komentar mi napišite koji bi još lektire htijeli da objavim i napišite mi ukoliko ste vidjeli neku pogrešku u gore navedenome tekstu. Hvala!sretan

23.11.2020. u 10:09 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2020  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2020 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bok svima! Moj blog neće imati zadanu kategoriju, jer jednostavno volim pisati o sve i svačemu. Ne bi se mogla dogovoriti sama s sobom koja bi to bila kategorija. Tako da se kod mene može naći svakakvih tema. Nadam se da vam se sviđa moj blog, da sam vam pomogla u nečemu ili da ste jednostavno pročitali nešto poučno ili za 'svoju dušu'.