travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

nevjerojatno nadrealno











Evo kako me posjećujete:

Free Counter
Free Counter




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Kruška nut
Rino:burninmad;
nina::party

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



free image hosting

free image hosting




myspace layout

myspace layout



Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


MySpace

MySpace




layout for myspace

layout for myspace




Myspace layouts

Myspace layouts




Myspace layouts

Myspace layouts





petak, 20.04.2007.

Muzika i .....

Image Hosted by ImageShack.us
Ej,ljudi u koliko niste znali,ja vam sviram
gitaru…..To je moj omiljeni instrument,
iako sam se okušao i u bubnjevima,ali ne…
Uglavnom otac je kupio gitaru u Španjolskoj
i meni se svidila…počeo me učiti malo po
malo.U to vrijeme mi je sestra slušala rock i
bila je prava klošarka(sorry),ne bi vjerovali
da ona sada sluša cajke i da je šminkerica…
Sve u svemu ja donekle idem njenim putem
ali u manjim «dozama»,i nisam klošar….
Ali svejedno što slušam i cajke i rock-
(nisam se još odlučio)ja svejedno još
pokušavam biti Kurt po sviranju-
zajebajem se neću biti on još barem
10 godina najkasnije…možda jesam
umišljen ali to je tako kad nešto nekoga
zanima..Dobro mislia sam se u 9 misec
upisat u nekakvu školu ili u
privatnika,ne znam šta mi je bolje…
ali u glavnom mislim………………
i kupit negdi u 1.srednje električnu,iako
mislim da su akustične gitare bolje…
Dobro šta sam tija reč…da,da mislim
skupit bend kad-tad,i kad se proslavim
oni koji me poznaju govrit će vidi ono je
moj prijatelj ili brat ili ovisi tko ste mi.
Sve u svemu to mi je motiv(proslavit se),
a onda nakon velikog uspijeha(bit ću
poznat kao Elvis-samo se smiji)odjednom
ću nestati iz svijeta poznatih i slavnih….
Bit će to velika misterija,invazija rock
povijesti …..sve u svemu,nisam se bez veze
rodia,zapantit će te me…….

P.S. Ostavljajte komentare


Image Hosted by ImageShack.us

- 20:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.