dnevnik 33

ponedjeljak, 05.02.2007.

susret jedan

sretali smo se
u krcatim autobusima
petkom
u petnaest i trideset

relacija dobro poznata

tri sata truckanja
po zavojitim i uskim cestama

Ti bi čitao R.Carvera,I.Babelja
ili tako nešto
a ja bih Te gledala

ne podozrivo
niti sa znatiželjom

već krišom

da ne poremetim ravnotežu

u rijeci putnika
zavaljenih u horizontalu

a zapravo
uopće nisi bio moj tip muškarca
onako štrkljast i lošeg držanja

svejedno


ipak sam Te redovito zapažala


u krcatim autobusima
petkom
u petnaest i trideset

relacija nama poznata



05.02.2007. u 10:49 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga



godine su me ispekle

na tihoj vatri

naučile me da više iz kurtoazije
ne radim ništa besplatno

i obratno

sve ima svoju cijenu
zakon tržišta nije ubožnica
ponuda i potražnja diktira
cirkulaciju proizvoda
znaš kako je

jebiga
ljudi kao mi su rijetkost:
nešto kao penzionerski osmijeh prosutih zuba
osjetila prostitutke
ili medvjeđa motivacija za svako sljedeće buđenje

ljudi kao mi
ne daju se svakome konzumirati

godine kurtoazije su prošlost
mjerljiva monetama

mene nećeš naći u čoporu dekodiranih osjetila
kemijskih vikenda
i lažnih osmijeha
dodir moje ruke nije slučajan
mene nećeš naći na kragni tuđih muževa
ni u kandžama brđanina dođoša

devalvacija današnjice kao da mi kaže:
na dobrom si putu
dovoljno različita
da sa strane skeniraš ljudske živote
i tek ponekad kroz zube opsuješ
pokoju pjesmu


I.PREMUŽIĆ









Nadam se da ću dobiti prolaznu ocjenu
iz života
naučila sam koja osoba peče
koja boli
koja laže
koja laska
koja ide s kojom.

Nadam se da ću dobiti prolaznu ocjenu
iz života
naučila sam od koje se osobe i kada može
očekivati ovo ili ono
i što može biti otrovno
od raznih osoba
i jestivo
od istih

Moja baka misli da govorim o gljivama
kada govorim o ljudima.

SANJA PILIĆ




Udala bih se ali bih rado ostala slobodna
kažem tipu koji se javio na oglas.
Pijemo kavu u "Maloj kavani" i stolovi lebde oko nas.
Situacija je nadrealna
a kava bljutava.
Tramvaji prolaze,
on ima mačku Lori
i voli kupovati povrće na Dolcu.
Mrzi brak.
I ja mrzim brak,ali ipak.
Teška su vremena.
Razumijemo se.
Nije to ni tako loš početak.

SANJA PILIĆ



Ja sam tvoj egipatski pisar
ti samo šutiš
ja smišljam stihove u slavu tvoju i kraljičinu
položaj mi je sjajan
a žitnica puna
mogu si priuštiti grobnicu
koju će oslikati najbolji
slikari
mogu piti piva koliko želim
i onda platiti najbolje kipare
da naprave moju skulpturu
sa trbušćićem blagostanja
i mojom pločicom
s hijeroglifima u krilu
pisanje je moja prednost i moj nedostatak
ono me uzvisuje i ponižava istodobno
ti samo šutiš
povremeno mi zapovjedaš
kakve poruke želiš da sastavim
za susjedne vladare
one s kojima ne ratujemo
ali uglavnom me ostavljaš sa stihovima
koji mi ne pripadaju
koji su samo posljedica tvog prisustva
tvojim nenapisanim pjesmama koje
koriste moje tijelo,
moje poznavanje znakova,
moju sposobnost da budem ruka
koja slijedi tvoju misao
i pišem samo za tebe
ta unutrašnjost tvoje piramide,
garancije za besmrtnost
najveće i najsjajnije u dolini
njezina sjena je tolika da je nitko
ne može propješačiti
pa čak ni ja
visoko pozicionirani rob
zadužen za tvoje vječne stihove
umjesto za svoju kratkotrajnu prozu

SLAĐANA BUKOVAC




Pauk se naradio ovih dana
napravio je tri mreže
iznimno kvalitetno tkanje
tu i tamo je ispustio poneku očicu
ali u tome je čar unikata
možda je mreže postavio preblizu jednu drugoj
i kao da nije baš savršeno odabrao mjesto
jer su,ako se izuzme nekoliko niskokaloričnih mrtvih
komaraca
poražavajuće prazne

nijadan pauk nije savršen

možda je bio već pomalo obeshrabren od gladi
ili mu je pažnju odvlačila vizija privlačno popunjene
muhe
erotično bespomoćne u njegovim svilenim nitima
možda jednostavno nije dovoljno dobar strateg
kvalitetan operativac,ali nedovoljno maštovit vizionar
i sad sjedi negdje na vrhu grede i gunđa kako uvijek sve
mora sam

nijedan pauk nije savršen
pa tako ni ja

mreža mi je neuredna kao pocijepana najlonska čarapa
otvori su joj toliko neujednačeni
da nije jasno treba li služiti
za hvatanje orki ili fazana
kao da je izrađena u nekom socijalističkom kolektivu
a ne u mojoj intimnoj manufakturi

podsmjehuješ se svaki put kad je vidiš
nije ti ni na kraj pameti postati muha
teško ti je povjerovati da bi se u takvu zamku
zapleo i slaboumni jednonoćni leptir
a kamoli takva akademska pamet kao što je tvoja

nijedan pauk nije savršen
ali ja ću stvarno umrijeti od gladi

SLAĐANA BUKOVAC





AKO DOVOLJNO DUGO BUDEŠ TRAŽILA OSTAT ĆEŠ SAMA
SA ZNANJEM KOJE SE NE MOŽE PODIJELITI I SNAGOM
KOJU DRUGI NE PRIMJEĆUJU,JER DRUGI SE NISU IZBORILI
ZA SVOJU DUŠU,DUŠA JE OKRUTNA JER TRAŽI MNOGO ALI
PRAVEDNA JER DAJE MNOGO JEDNOM KAD JE NAĐEŠ.
ZNAM DA JE TEŠKO BITI USAMLJENA U MNOŠTVU
RAZLOMLJENIH
ISTINA KOJE TO JESU I NISU,VEĆ PREMA POTREBI,
VEĆ KAKO ZA KOGA,OVISNO O SCENARIJU,ŽELJI,
UVIJEK
NEUHVATLJIVOM SMISLU-JER BISERJE SE NE BACA
SVINJAMA-
TOLIKO SI NAUČILA NA SATOVIMA VJERONAUKA,ILI IZ
STRIPOVA,
ILI IZ UMJETNOSTI,ILI IZ DOBRE,STARE SUMNJE KOJA
UVIJEK
PROVJERAVA,PONOVNO,I PONOVNO,SVAKOG DANA,
SVAKOG DANA.
VRAG NIKAD NE SPAVA GOVORIO JE TVOJ DJED ČESTO,
A MERCEDES SE NE KUPUJE PO CIJENI FIĆE,I MALO
ISKUSTVO
NIJE VELIKO ISKUSTVO.TOLIKO OD MENE ZA DANAS.
PLAČEŠ?
PLAČI,TO SASTAVNI JE DIO UČENJA.
A ONDA UZMI MAČ U RUKE,CVILIDRETO,I BUDI
PRECIZNA,
NISI SE RODILA KAO KUHARICA,NI ČASNA SESTRA.
S MAČEM U RUCI SKINI POVEZ S OČIJU.

SANJA PILIĆ



Držiš me na klupi za rezervne igrače
tamo sjedimo s ručnicima oko vrata i pijemo negaziranu
mineralnu vodu i izotonične napitke
do kraja utakmice već posljednjim snagama spriječavam
da mi ne prsne mjehur
tako da je u neku ruku dobro što me nikad ne pozivaš na
teren
noge mi se znoje u kopačkam
već mi je zlo od gledanja u navijačice koje se uglavnom
pale na golmane i napadače
Kad igram,
ja sam i tako lijevo krilo koje ulazi pet minuta prije kraja
u slučaju da je rezultat već izvjestan
i nitko mi nikad kako treba ne zapamti ime
dok sjedim i čekam da tvoj miljenik slomi nogu ili
opsuje suca
moja drugoligaška prošlost mi izgleda blistavo
iako je teren bio tu i tamo kvrgav,i puno grublja trava

SLAĐANA BUKOVAC