.....smrdi zrak padat će govna...

imam novi postić....lalalala

i tak ja vam ljudi napisala postić....za ne povjerovat.....lalalalalawavewavewave.....e sad kaj ima novega....hmmmm.....e pa da imam novog momka i ono najvažnije dolazi kraj školi...imam popravak iz matke 7.7. i još par ljudi iz razreda samnom.....danas idem spavat kod kolićke i sutra ujutro idemo u crikvenicu.....jeeeeesretannaughty....bit će zanimljivo....e sad ovo je posvećeno mojoj frendici Kristini koja se ljuti na mene.....pizdička nadam se da se neljutiš na mene jer nisam ti se imala vremena javit a uostalom nisi se ni ti meni javljala tak da....ajd stara please nemoj se ljutit na mene....zovem te u nedjelju....i da......PUNO TE VOLIMbelj....pusek....i šta još mislim da je to sve....

pozdrav mom ludom razredu 1a nadam se da će nam sutra bit zanimljivo....hehsretansretansretansretan......partypartypartysmokinsmokinsmokin
veliki pozz svima....sve vas puno loli vaša CVETA....
i da pozz ekipi iz vlak....mahmahmahwavewavewave
  • 13.06.2008. ,11:32 || komentari (16) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.