Jebanjemame - Susret s djevojkom

petak , 28.12.2018.

Jebanje mame










Click here: Jebanjemame






Luckily you can have FREE 7 day access! Povukla se i legla na bok. Dok su tako lezali mamina ruka je bila stalno na njegovom dok ga opet nije digla. «Dobra curica … Čoveče, svaki put kad to radiš, kurac mi se digne ko blesav.



jebanjemame

Naculila sam uši u potrazi za nekim zvukovima sa stepeništa, no nije ih bilo, ona je još spavala … hvala bogu. Lizao sam njen vrat a prstima mazio sise, grubo ih trljao i štipao otvrdle bradavice. Znala sam koliko je to bolesno, da normalne majke tako nešto ne dozvoljavaju svojim dečkima, no sopstveni um me izdavao.



jebanjemame

Jebanje mame - Navodno je nova riba u susedstvu moze da se sluzi sa svime na telu i da radi cuda kao niti jedna druga, komsija je to isprobao pa pogledajte Pricao mi drugar da ima njegove najbolje komsinice kada se napale znaju da ga zovu da se zabavlja sa njima, nekad su 3 ali najcesce ove 2 vole da se jebu Naravno da smo zinuli ko budale, kad smo vidli kakvu bulju ima, najbolje od svega je sta ne razumije niti jedan jezik osim jezik kurca : Dosla je do jedne rupe gde je virio jedan kurac, nakon sta ga je popusila i sta je ovaj svrsio, krenuli su drugi, mala se primila posla i obavila ga kako treba Ko voli nek izvoli, iskreno voleo bih da mi ovakva riba poduva Ulovio sam kevu najboljeg drugara samo kod kuce, prvo semo se nesto zajebavali, krenuli da se drpamo te kadnije na pravu akciju, drugar je bio na poslu a ja na godisnjem, keva je na bolovanju Ovakvu bulju svet jos nije vidio, a di ce bas saban da ju jebe Morala je malo da se makne od stvarnosti i da se odmori, nije jos nista a doktori to odmah primete, jedan je odlucio da bi baki pruzio malo zadovoljstva dok se odmara, ova se pak nije bunila Kad jednom krenes krivo uvek ces da tamo ostanes, najbolja komsinica izgubila je nevinost u mladiim danima prije svih, bila je glavna faca a sad jedva da hoda od jebanja Radio sam kao maler kod jedne komsinice, zapovedala mi je dok je nisam okrenuo da izbaci bulju, nauljio sam je i kresnuo ko budalu, posle je bila tisina Naravno da niko nije niti pomisljao da ce da do ovoga dodje, ali i babe su zene i zeljne kurca, ovo ga je dobila od mladog pastuha Navlazila se na sunjcanu i hoce kare, prvi koji je bio blizu pobjeduje, jbg to je samo cistac 1. Počela je sve brže da pomera karlicu i da se žestoko nabija.



jebanjemame

Sin jebe mamu Osecaj da sam učinila nešto strašno, da sam se jebala sa sinom, kako to ne ide da majka jebe sina, nevejerojatna krivica, proždirao me svaki put kad bi videla sina. Prošla su tri nedelje od kad smo zadnji put bili skupa, a nije bilo ni dana da nisam razmišljala o tome kako me jebao ili kako sam mu pušila kurac. Znala sam koliko je to bolesno, da normalne majke tako nešto ne dozvoljavaju svojim dečkima, no sopstveni um me izdavao. Svako malo ponovo su me zapljuskivala prekrasna secanja na incest … trenutke čistog blaženstva i telo bi reagovalo. Obečala sam si da moram više vremena provoditi sa suprugom kako bi misli skrenula s jedinog muškarci u kuci kojeg sam istinski želela — mog muškog deteta. Jednog dana muž je opet odlazio na poslovni put od nekoliko dana i zato sam ga poželela iznenaditi. Uci u sobu skroz gola i izjebati ga na mrtvo ime. Nisam se vec dugo ševila i bila sam uspaljena za popizdit. U šest ujutru muž je u svojoj sobi radio za kompom, za sat vremena morao je biti na aerodromu. Sasvim dovoljno za jednu porciju nabrzaka, pomislila sam. Proverila sam dal deca spavaju i skroz gola pojavila mu se na vratima. Držao je noge na stolu i buljio u ekran meni okrenut leđima. Osecala sam se super seksi … i onda mi je srce prestalo da kuca. Na monitoru su se smenjivale slike strahovito mladih curica u seksi položajima. Neke su imale raširene noge, ljubile se ili si lizale celave Picic. Slika za slikom klinki o čijim godinama se nisam ni usudila razmišljati … no, nisu bile ni dana starije od naše Kristine. Jedna je nekoj plavušicu gurala ogroman veštački kurac u dupe, a moj suprug ih je gledao i mahnito drkao spreman zašpricati taj prljavi monitor! Ili me čuo ili je jednsotavno osetio da nije sam u sobi, jer se okrenuo i video me kako ga gledam. Oči su mu dobile neki prestravljeni izraz, pocrveneo je i počeo nespretno skrivati dignuti kurac, trpao ga je jednom rukom u pantalone a drugom pokušavao maknuti slike sa monitora. Ja sam se okrenula i istrčala iz sobe. Pokupila sam kučni mantil s poda i zaključala se u kupatilo. Za nekoliko minuta stvorio se pred vratima, lupao je, pokušao mi objasniti, no nisam za to imala snage. Bila sam u prevelikom šoku zbog stvari koje su palile čoveka s kojim sam provela pola života. Izašla sam tek kada je otišao na aerodrom, a ostatak jutra razmišljala sam o onome što sam videla; lezbejke … klinke … male prljave droljice koje su se jebale sa umjetnjacima. Usta su mi se nekako skupljala pri pomisli na te roze pičkice spremne na najgore perverzije u doba kada bi još itekako trebale da sedi u školskoj klupi. Pospremala sam po kuhinji kao robot misleci samo na ogromne vibratore u njihovim malim guzicama. «Bok mama, kaj delaš? », Zoran se probudio. «Ma ništa sine … pospremam malo», pogledala sam ga. Približio mi se s guza i počeo trljati po butini. Nisam skrenula pogled, ne znam zašto … sinov telo me uzbuđivalo više od ičeg. «Mama … tata je otišao …. Pa sam mislio jel bi mogli … znaš vec? »Gledao me s upitnicima u očima. Ruka mu je klizila po mojoj guzi, a ja uopšte nisam odgovorila, samo sam otvorenih očiju gledala u tog mladog muškarca, mog sina. Raširio mi je guzu i gnječio je u krugovima, «Mama … fališ mi, znaš …» Nagnuo se i poljubio me u usta od čega sam instinktivno razdvojila usne i pustila mu jezik da uđe. Ljubili smo se istovremeno i nežno i strastveno što je dečko shvatio kao zeleno svetlo pa mi je podigao suknjicu skroz gore, na bokove. Setila sam se da mi je na spratu kčerka od čega mi se kožom razlila neka hladnoca, prekinula sam pusu. Molim te … Kristina je u svojoj sobi. »Mali mi je držao podignutu suknjicu, uvlačio gace u dupe i celo vreme lizao po vratu. Uopšte nije registrovao što sam mu rekla. Naculila sam uši u potrazi za nekim zvukovima sa stepeništa, no nije ih bilo, ona je još spavala … hvala bogu. Zoran je vec uvukao ruku ispod gaca i trljao mi obadvije rupice. Više se nisam mrzela što mu to dozvoljavam; zašto bi? Uživala sam u njegovim dodirima, sviđala mi se ta pažnja, dobiti prst u mokru pičku najlepše je dobro jutro. «Mmmmm … kako si vlažna, mama. »Imala sam u sebi 3, četri prsta, od napaljenosti nisam mogla odrediti. Previše vlažna i natečena pičkica se sludi za takve detalje, a on me opuštao sisajuci mi vrat. Totalno izgubljeni u tom trenutku incesta jedva smo čuli škripanje stepenica. «Zorane … Zorane … pusti me, nešto se čuje! », Odgurnula sam ga u zadnji čas. Namjestila sam suknju u stotinki, baš kada je cerka ušla u kuhinju. «Bok … kaj ima? », Pospano je pitala. «Ništa ljubavi … jesi se naspavala? », Imala sam osecaj da zvučim strašno izveštačeno. «Ma joj … Marija me zeznula, ne idem kod nje večeras, doma cu gledati televiziju …» Pogledala sam u Zoranovu kvrgu u hlacama. Mali je bio bolno razočaran ai ja sam se pitala šta je imao u planu za nas. Kristina si je uzela jogurt iz frižidera i nekako me čudno gledala. «Mama … tata je stvarno vatren, hi hi hi …. »« Šta … O čemu pričaš? », Nesigurno sam je pogledala. «Imaš onu ljubičastu fleku na vratu … Ili si dobila sidu ili se stari strastveno žvali! Pa da … Zoki me tako intenzivno ljubio da mi je ostavio tragove. Curici su se oči širile i nekako joj se menjao ceo izraz lice kada je shvatila da je to na meni jako sveže, toliko sveže da je vlažno. Pogledala je brata pa opet mene, a ni jedno je se nije usudilo gledati u oči. Polako sam izašla iz kuhinje, au hodniku sam samo skliznula niz zid, sjela na pod i brzo disala. Želudac mi se grčio kao da imam salmonelu. Jel to njoj nešto sveže …? », Čula sam Kristinin glas. «Od kud ja to znam? », Otresao se na sestru. »« Daj koji ti je kurac bolesna kravo! »Krenula sam uz stepenice drhtavim korakom. Znala sam da ona ne sumnja; moja cerka je znala, i reci ce … Reci ce mužu. Pogledala sam se u ogledalo. Velika crvena mrlja na vratu presijavala se od Zoranove pljuvačke. Legla sam na krevet i tupo razmišljala dali se možda ipak da nešto učiniti. Onda je on ušao i seo pored mene. »« Zorane, ona zna », samo to sam uspela reci. Možda sumnja, ali ne zna », primio me za ruku. «Isuse … što ce biti ako kaže Zvonku? »Bojala sam se da je to gotova stvar, izgubicu sve, ceo svoj život. Sin me poljubio i brižno privio uz prsa. Tako je lepo mirisao, smirivao me u svojim snažnim, muškim rukama. Trebalo mi je sad takav dodir. Čak i da je sto posto sigurna … veruj mi … Možda je ljubomorna što ti ona nije sisala vrat … », podvukao je ruku pod suknju i mazio me. Čekaj … što je to rekao? », Odmakla sam glavu s njegovih prsa. «Nisi primetila koliko vremena provodi s Marijom? One su ti lezbe. Nisam mogla da verujem! Ali … to što je rekao nije bilo bez vraga … Zbilja je neprirodno puno vremena provodila s tom devojčicom, a kada nisu bile skupa slala joj je porukice i stalno se blesavo smijuljila. Zoran mi je za to vreme uvukao ruku pod majicu i stiskao bradacvicu. O, ne … opet me želi osetiti. Znala sam da moram da ga zaustavi, pogotovo sada kada smo provaljeni, ali nisam imala snage. «Sine … to ti misliš … ili si ih video? », Odmicala sam se od njega i lovila mu pogled. Ruka mu je i dalje bila na mojoj sisi. Legao je pored i nastavio, «Samo kako se grle … i to je dovoljno čudno …» Smesta je krenuo na gacice, povukao ih je dole bez previše uvoda i počeo mi se igrati sa usminama. »« Malo ti mazim piekicu », gurno je srednjak u nju. », Nisam si nikakao mogla pomoci. Kraj njega bi se okamenila. Onda mi je uvukao još dva prsta u pičku i totalno me izbezumio. »Zato širiš noge … jer želiš da prestanem? »Pogledala sam se i zapazila kako stvarno širim i puštam ga da mi bolje drpa vrucu, mokru pičku. Bože, ne bi smela … više čak nisam bila ni svesna šta radim! Mali se nagnuo i strastveno me poljubio dok me žustro prstima tucao u pičku. Onda smo se odvojili i samo duboko gledali u oči iščekujuci šta ce se desiti sledece. Primakao je prste mojim usnama. Šta je tačno hteo? «Volim te, mama …» Osecala sam miris vlastite pičke … videla sam svoju vlažnost …. Pičkine sokove na sinovim prstima. Itekako sam znala što je želeo. Kao hipnotizirana primakla sam glavu i oblizala ih. Tako fantastično dobro …. Kolutala sam očima od strasti i lizala svoje sokove. «Dobra curica … Čoveče, svaki put kad to radiš, kurac mi se digne ko blesav. Sisaj, ajde … sisaj si piekicu. Koja si ti kurva … »Evo ga opet; sin me zove KURVA! Kao da je rekao neku lozinku zbog koje sam bila spremna na sve. », Čulo se negde u daljini. Šta sad ova hoce? Bila je to Kristina. Totalno sam zaboravila na cerku. Zoki je izvukao prste iz mojih usta i okrenuo očima. «Pičku materinu, moram te jebati večeras … a ona je sad sve skarale. Idemo negde van … prcit cu te u parku ako treba, il u bioskopu, bilo gde gde cemo imat mir. »Ljubio mi je oči, telo preko odece, bio je očajan zbog glupe sestre koja ce ostati doma i sprečice ga tako da uživa u mami. Hocemo sine … sad me pusti …. Moram joj se javiti jer je i ovako sumnjičava. »Odgurnula sam ga i bacila zadnji pogled na kamenu erekciju u dečkovim hlacama. Kakvu je taj mali imao kureinu … s luđačkim sjajem u očima opet mi je pička preuzela ulogu mozga i ja sam se sagnula, otkopčala mu pantalone i predrkala baršunastu karu, celo ga vreme gledajuci duboko u oči. «Malo predjelo za večeras …» Onda sam se nagnula i stavila si ga u usta. Celog sam ga progutala. Mali se zgrčio i zaurlao u jastuk. Duboko sam mu pušila, klizila s njim u grlo i divlje se glavom nabijala gore dole masirajuci mu grlenim mišicima veliki tamnocrveni glavic. », Klinka se opet derala. Teškom mukom odvojila sam se od sinovog prelijepog kurca i izašla iz sobe. Kci je sedela za kuhinjskim stolom. «Mama … imam problem …» «Šta je bilo? », Pokušala sam zvučati opušteno i prokašljala grlo koje me još greblo od sinove kare. «U školi … znaš … momci me zezaju …. »Sjela se na sto pored mene. Imala je na sebi kratke hlacice i majicu, kompletic u kome se uvek motala po kuci. Danas mi se iz nekog razloga činilo da su joj hlacice krace nego inace. Bože, jesam li se ja to opet vlažila? «Zafrkavaju me za guzicu … da mi je debela. Mama, jel ja imam veliko dupe? », Plačnim glasom me pitala. Ma kakvi, nema ona debelu guzicu … baš joj je savršena. Pogledala sam je sa strane, ali naravno da se u tom položaju nije videlo bog zna što. «Dušo, savršena ti je prdica, šta te briga za komentare nekih idiota? »Na licu joj se videlo da je nisam uspijela razuveriti. «Stvarno to misliš … da mi nije debele? Molim te, nemoj mi lagati! »Skočila je sa stola i naprcila mi se. O Isuse, apsolutno savršenstvo! Divila sam se tim mladim čvrstim polutkama u tišini shvativši kako želim videti još. Kao da mi je čitala misli, Kristina se primila za hlacice i povukla ih gore. Materijal se uvukao u guzu i otkrio skroz mlade guzičice. Nije ovo bio razgovor između nesigurne cerke tinjedžerice i majke koja ju bezuspešno uverava u nešto. Moja mala ponašala se neobično i to sam odmah zapazila. Na usnama joj je titrao osmjeh … ali zašto? Zato što sam joj buljila u skoro golu guzu? I … zašto sam tako blejala …? »« Ma nikako velika … baš prava! »Ponašala se kao da je poludela, kao da me zeza. Povukla ih je toliko visoko da su se usjekle u pičku i jasno je raspolovljavale. Znala sam da ne bi smela da gledaju, pogotovo ne sa tim izrazom lica koji me sigurno odavao, ali nisam mogla spustiti pogled. Užasno je neobično kada se ovlažiše na sopstveno dete, pogotovo žensko … Mala je zatim namestila te hlacice i prišla mi. Nagnula se kao da ce me poljubiti, ali nije. Samo mi je na uvo vlažno šapnula «hvala», a onda se pomerila i nežno prislonila usne na moje. Nisam oprala zube nakon pušenja Zoranu, mogla si je osetiti brata … Na licu joj nisam uspela videti znak da je primetila, no ako je zbilja lezba, možda ni ne zna kakav je ukus kurca. Gledala sam je kako se penje uz stepenice mešajuci tom slatkom guzičicom i mimoilazi se sa Zokijem. «Daj stara fakat više ne mogu! »Dečko je izgarao za mojom pažnjom, hteo je da mu pušim kurac, da mu dam pičke, a to je doma bilo nemoguce jer gospodična Kristina nije izvoljeli otici prijateljici. I sama sam bila toliko napaljena da se uopšte nisam prepirala sa njim. Mislim da sam samo klimnula i rekla mu da cu biti spremna negde za sat vremena.



Dok je muž na liniji žena mu se kurva
«Bok mama, kaj delaš? Pa sam mislio jel bi mogli … znaš vec? Luckily you can have FREE 7 day access! I treci put su otisli u kupatilo a kada se vratili malu premesili na taj krevet obukli i legli. Zoran mi je za to vreme uvukao ruku pod majicu i stiskao bradacvicu. Onda smo se odvojili i samo duboko gledali u oči iščekujuci šta ce se desiti sledece. Luckily you can have FREE 7 day access! », Imala sam osecaj da zvučim strašno izveštačeno.

[Youtube gole cure|Najbolja poza za zene|Sobe za dnevni odmor]






Oznake: sestra, i, brat, jebanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.