jebena pjesma - "Do you know where the wild roses grow So sweet and scarlet and free?" - Blog.hr
04.06.2008.

jebena pjesma

Kuje vole da me mrze...

Šta, šta je kujo, reci zaš' mi lika chekiraš
Kaj nisam jasna kad sam rekla da ga ne diraš
Šta šta je kujo kada pitam negiraš
Kaj nisam jasna kad sam rekla da se ne igraš

Viđaš me sa njim, al' kad je solo onda prilaziš
Ne trpim, kujo kujo znaš bolje je da pripaziš
Reci mi zar ne vidiš, bolje da se pokupiš,
Neću da se ponavljam, ma nemoj da zaboraviš
Korak koji napraviš, možeš da to požališ,
Imam sve što želiš, pa normalno da zavidiš
Nisi ni prva, ni zadnja koja mi ga vreba
Inače sam mirna, ali kad dođe do njega
Odmah poludim, kada vidim kuje s njim
Razloge tad ne tražim, neću da se suzdržim
I kada dođe do tog bolje da, nemaš ništa s tim
Želiš neš od njega, prvo se meni obrati
Glupa si ak briješ da mu cura neće znati
Svaka je tak brijala, zadnja sam se smijala
Pobjegle ko kuje kada se priča zagrijala

Šta šta je kujo, reci zaš' mi lika chekiraš
Kaj nisam jasna kad sam rekla da ga ne diraš
Šta šta je kujo kada pitam negiraš
Kaj nisam jasna kad sam rekla da se ne igraš

Što je moje, moje je, da znate ti i frendice
Moj lik je sa mnom jer ne gleda droljice
Al' opet radiš ispade, a bolje je da kloniš se
Jer za svog lika spremna sam suočit se
Djevojčice, ?jer vas 16 paze se?, nije dobro kačit se
Ne ostajem na riječima da bi spriječila
Cure kaj bi bile viđene sa tuđim dečkima
Ako će mu koja širit noge to ću biti ja
Ako će mu koja dat što može, to ću biti ja
Znaš da ne volim probleme al' me sad tjeraš na to
Samo dobiš bocu u glavu, onako, stil jack i yo
Ma nije to tako zato jer sam ja iz dubrave
Nego bi si neke kuje previše dopuštale
Misliš li da serem kad me sretneš onda isprobaj
Najpametnije je samo šuti, ništa ne pitaj

Šta šta je kujo, reci zaš' mi lika chekiraš
Kaj nisam jasna kad sam rekla da ga ne diraš
Šta šta je kujo kada pitam negiraš
Kaj nisam jasna kad sam rekla da se ne igraš

...opako...


21:45 , Komentiraj { 28 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Naaatalija@hotmail.com

Moja seka Antonija:))
Jan
Monchica
B@j@ :))
..dobre vibracije..
Marina:))
Maya
KATARINA:D


Nježno, nježno, nježnije,
Nase oči govore,
Tiho tiho, najtiše,
Rekla si mi Volim te!
Nježno,nježno,nježnije,
U bjelini postelje,
Nježno, nježno, nježnije....
Necemo se rastati,
To cemo se zakleti!!
Kad nas vjetar razvije,
Cuvaj svoje poljupce.
Nježno, nježno, nježnije,
Ja te ljubim sjeti se,
Nježno,nježno,nježnije....


Where The Wild Roses Grow - Nick Cave & Kylie Minogue

Koliko si puta ljubila stranca
I bila kao ptica kraj covjeka
Koji ne leti do tvojih visina
I ne zna tajnu skrivenu u tebi
U tvom je oku je dragi kamen
Ili to suzu cuvas za mene
A ja sam samo snovidenje
Koje ti kaze raduj se
I ne znam kad i neznam gdje
Ici cemo istom stranom ulice
Vjeruj mi duso srest cemo se
U svijetu tajni mi nismo sami
Ti si u tijelu punom zelja
Sa usnama zeljnim iznenadnja
Al' nikog nema tko je tvoj
I ova zemlja se ne zove dom
U tvom je oku je dragi kamen
Ili to suzu cuvas za mene
A ja sam samo snovidenje
Koje ti kaze raduj se!!


Tebe krivim djevojčice
što ja sada nisam s njim,
čuvaju me drugarice
da nešto loše ne uradim...
Šta ti misliš djevojčice
da si mu jednina,
on sad okreće novi broj
stvarno mnogo si naivna...
Ali znam zašto ti nisi odoljela,
jer i njega sam ja baš tako voljela...
Što si luda djevojčice,
kriva si sama,
to znaš,
život će te naučiti
da tuđe nikada nediraš!!!





Bilo je lakše sve,
Mi u rovu,oni u rovu,
Sjećaš li se,druže,
da nebi izdali,
Mi smo zadnji metak
za sebe čuvali.
Dok sam se budio,
ukrali su moju mladost,moje ludilo.
Dobre su kavane,
dobro se napuši,
dobri ljudi vole priču
koju priča gubitnik.
Ljudi bez muda i časti,
ko hijene se mlate oko komada vlasti..
KORAK PREKO OGRADE,
JEL TO JEDINO
ŠTO ČASNO JE???

Zar za nas stare ratnike,
počasna salva da ne odjekne??
KORAK PREKO OGRADE
JEL TO JEDINO ŠTO ČASNO JE?



credits
duckdz. - x x x