"Do you know where the wild roses grow So sweet and scarlet and free?" - Blog.hr
19.03.2008.


Ej!
Napisat ću jedan stupidni post o onome šta volim a šta ne ,samo zato jer mi je dosadno i nemam šta radit..:)

Natalija woli;
~SEBE smijeh hehe.ali nije umišljenafino
~prijatelje
~zabavu
~alkohol(TEKILU NAJVIŠE HEHE)
~pravit se bolesna
~ne ići u školu :D
~Zgodne dečke
~Walter Wolf:)
~Kavu s Katarinom prije škole
~Ivlaze
~njezinu umišljenu kuju Azru heh
~Tuborg
~kartat sedmicu s markom na prozoruJ
~ići na branu
~praznikeeee
~burek s siromnjami
~groblje,to je tak zakon mjesto..:)
~ biti zaljubljena i nikome,ama baš nikome reći za to:D
~biti svoja

Natalija ne woli;
~seljačine s košuljom u hlačama fuuuuj
~umišljene kuje
~razmažene kujice( moja seka hehe) šala
~Benston hehe
~njezinu profesoricu iz biologije,Lusi..ima odurni iritirajući glas i nemože je podnjet,
Tako da većinom na biologiju sjedi s nečime u ušima,glavno da nju ne čuje..
~pedere,jedan dan smo bili svi kod mene i našli smo neki «filmić» s pederima i skoro smo se svi izrigali..fuj fuj:D
~rigat subotom..zbilja to mrzi i ne osjeća se dobro onda heheeh:D
~bit s nekim tko joj se ne sviđa
~glupe ljude
~pospremat,ali ne voli ni nečistoću
~cijeli dan pjevat istu pjesmu,a to joj se često dogodi
~imat one ženske stvari,i onda se često nakljuka tabletama pa joj nitko ne smije ni prići:)
~sebične ljude(seka) koji joj ne daju čipsa:D

Za mene su praznici već počeli..hehe
Nije mi se jučer dalo učiti povijest,pa sam otišla s dečkima na kavu..A pošto nisam ništa učila,nije mi se dalo ići u školu,pa sam se pravila da me boli zub,jer nisam smjela markirat jer mi je danas roditeljski sastanak(!!!!)..I tak da nisam išla,ali me stara poslala zubarki i ona mi izvadila kutnjak...Umrla sam skoro!!!I sad imam golemu rupu u ustima i nemogu jest ništ,i pijem mlijeko na slamku i usnica mi je pukla kak mi ju je jako rastegnila zubarka..I sad me zbilja boli!Koji sam ja idiot...bolje da sam išla u školu..:)

Položila sam sve ispite,i sad samo trebam vožnju i gaaasss..hehe
Jedva čekam kad budem sama mogla nekud otići s autom a ne da moram starce moljakat.:)
Počinjem osjećat usnicu jer mi napokon popušta lokalna anestezijaJ
Osjećala sam se ko Ciganović kad ju nisam osjetila! heeh

Uskoro će Uskrs što je meni glupo(jer moram pospremat sve),ali barem su prazniciiiiiii.I nadam se da mi nebude bilo dosadno,i samo da vrijeme bude lijepo da možemo roštiljat

Sad čekam da se ova đubrad vrate iz BJ pa da idemo na kavu i proslavimo početak praznika..e sad sam se sjetila..ipak volim Uskrs,uvijek dobijem para od djeda,a pošto sam sad švorc dobro će mi doći...hehe

iDEM ja sad..boli me zub!!!!ustvari boli me rupa od zubaaaaaaaaaaa!!

ajd pozdrav

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


I dobro da nisam išla u školu,Maja je rekla da me 3 puta otvorila jebenu povijest..hehe koje sam ja sreće.Ali dobro,bolje ostat bez zuba nego dobit 1 iz povijesti:D
Nadam se da ste svi izvukli pouku iz cijele ove priče XD
13:28 , Komentiraj { 28 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Naaatalija@hotmail.com

Moja seka Antonija:))
Jan
Monchica
B@j@ :))
..dobre vibracije..
Marina:))
Maya
KATARINA:D


Nježno, nježno, nježnije,
Nase oči govore,
Tiho tiho, najtiše,
Rekla si mi Volim te!
Nježno,nježno,nježnije,
U bjelini postelje,
Nježno, nježno, nježnije....
Necemo se rastati,
To cemo se zakleti!!
Kad nas vjetar razvije,
Cuvaj svoje poljupce.
Nježno, nježno, nježnije,
Ja te ljubim sjeti se,
Nježno,nježno,nježnije....


Where The Wild Roses Grow - Nick Cave & Kylie Minogue

Koliko si puta ljubila stranca
I bila kao ptica kraj covjeka
Koji ne leti do tvojih visina
I ne zna tajnu skrivenu u tebi
U tvom je oku je dragi kamen
Ili to suzu cuvas za mene
A ja sam samo snovidenje
Koje ti kaze raduj se
I ne znam kad i neznam gdje
Ici cemo istom stranom ulice
Vjeruj mi duso srest cemo se
U svijetu tajni mi nismo sami
Ti si u tijelu punom zelja
Sa usnama zeljnim iznenadnja
Al' nikog nema tko je tvoj
I ova zemlja se ne zove dom
U tvom je oku je dragi kamen
Ili to suzu cuvas za mene
A ja sam samo snovidenje
Koje ti kaze raduj se!!


Tebe krivim djevojčice
što ja sada nisam s njim,
čuvaju me drugarice
da nešto loše ne uradim...
Šta ti misliš djevojčice
da si mu jednina,
on sad okreće novi broj
stvarno mnogo si naivna...
Ali znam zašto ti nisi odoljela,
jer i njega sam ja baš tako voljela...
Što si luda djevojčice,
kriva si sama,
to znaš,
život će te naučiti
da tuđe nikada nediraš!!!





Bilo je lakše sve,
Mi u rovu,oni u rovu,
Sjećaš li se,druže,
da nebi izdali,
Mi smo zadnji metak
za sebe čuvali.
Dok sam se budio,
ukrali su moju mladost,moje ludilo.
Dobre su kavane,
dobro se napuši,
dobri ljudi vole priču
koju priča gubitnik.
Ljudi bez muda i časti,
ko hijene se mlate oko komada vlasti..
KORAK PREKO OGRADE,
JEL TO JEDINO
ŠTO ČASNO JE???

Zar za nas stare ratnike,
počasna salva da ne odjekne??
KORAK PREKO OGRADE
JEL TO JEDINO ŠTO ČASNO JE?



credits
duckdz. - x x x