Još malo pa nema školiceeeee - "Do you know where the wild roses grow So sweet and scarlet and free?" - Blog.hr
03.12.2007.

Još malo pa nema školiceeeee

Javljam se na brzinu...
Školica traje još jako malo,samo što će ovo biti najtežih 3 tjedana,jer moram puno učit..Iz kemije imam čistu jedinicu i sve mi ovisi samo o jednom testu koji smo već 3 puta odgodili,i već mi sve to stvarno ide na živce..Koliko sam to već učila treba dobili 5 iz toga testa...hehe da ovaj,možeš si mislit...
U subotu nam nikud išla van..Već dvije subote nigdje nisam bila,čudnooo..hehe...Svi smo bili na kavi kod Šojata i onda smo išli k meni igrat Monopol,no Jelena me zvala na telefon i dok sam ja s njom pričala dečki su mi pokrali pola novaca,i onda nisam imala volje više..:D
Ovaj vikend svi idemo u Bjelovar,malo vidjeti grada..hehe
Luce slavi rođendan,pa moramo to pošteno proslavit.....
Image Hosted by ImageShack.us


I muči me što ću obući..Još se najbolje osjećam kada obućem starke,traperice i neki topić,jer onda znam da sam svoja,da ne glumim nešto što nisam...A i kad se napijem lakše hodam u starkama nego kad imam neke cipelice..
Image Hosted by ImageShack.us


E da,dali zna tko raditi u Paskalu??
platim nekome ako zna nacrtati gimnaziju u Paskalu..hehe
ali ozbiljno...imate icq,msn pa javite se..zaradite:) hehe

Ovu sliku sam našla na nekome blogu,meni je zakon...Smijala sam se tomu dva dana..
Image Hosted by ImageShack.us

I hoću digitalac za Božić..Djed Mraz molim te..Bila sam dobra cijelu godinu..hehe
i onda mislim otvorit blog samo sa slikama,jer mislim slikat sve i svašta subotama...heh
A i da se jednom mogu smijat tim slikicama,kada budem starija naravno...
Neki dan sam starome rekla da me upiše u autoškolu,a on meni onak lijepo;pa šta već nisi!!...Htjela sam ga ubit,pa da mi je to prije rekao,već bi se ja odavno upisala...Mislim da svi jedva čekaju da položim,pa da možemo samo van,a i onda nas nema doma do 5 ujutro....hehe
Image Hosted by ImageShack.us


Ništa drugoga novog nema,barem mislim...Kao što sam rekla,dvije subote nisam nigdje bila vani,a tamo se događa sveeee što je važno,a ja sam sad ostala zakinuta...hehe

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


slatko...Image Hosted by ImageShack.us


Ljubim vas sve

15:39 , Komentiraj { 44 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Naaatalija@hotmail.com

Moja seka Antonija:))
Jan
Monchica
B@j@ :))
..dobre vibracije..
Marina:))
Maya
KATARINA:D


Nježno, nježno, nježnije,
Nase oči govore,
Tiho tiho, najtiše,
Rekla si mi Volim te!
Nježno,nježno,nježnije,
U bjelini postelje,
Nježno, nježno, nježnije....
Necemo se rastati,
To cemo se zakleti!!
Kad nas vjetar razvije,
Cuvaj svoje poljupce.
Nježno, nježno, nježnije,
Ja te ljubim sjeti se,
Nježno,nježno,nježnije....


Where The Wild Roses Grow - Nick Cave & Kylie Minogue

Koliko si puta ljubila stranca
I bila kao ptica kraj covjeka
Koji ne leti do tvojih visina
I ne zna tajnu skrivenu u tebi
U tvom je oku je dragi kamen
Ili to suzu cuvas za mene
A ja sam samo snovidenje
Koje ti kaze raduj se
I ne znam kad i neznam gdje
Ici cemo istom stranom ulice
Vjeruj mi duso srest cemo se
U svijetu tajni mi nismo sami
Ti si u tijelu punom zelja
Sa usnama zeljnim iznenadnja
Al' nikog nema tko je tvoj
I ova zemlja se ne zove dom
U tvom je oku je dragi kamen
Ili to suzu cuvas za mene
A ja sam samo snovidenje
Koje ti kaze raduj se!!


Tebe krivim djevojčice
što ja sada nisam s njim,
čuvaju me drugarice
da nešto loše ne uradim...
Šta ti misliš djevojčice
da si mu jednina,
on sad okreće novi broj
stvarno mnogo si naivna...
Ali znam zašto ti nisi odoljela,
jer i njega sam ja baš tako voljela...
Što si luda djevojčice,
kriva si sama,
to znaš,
život će te naučiti
da tuđe nikada nediraš!!!





Bilo je lakše sve,
Mi u rovu,oni u rovu,
Sjećaš li se,druže,
da nebi izdali,
Mi smo zadnji metak
za sebe čuvali.
Dok sam se budio,
ukrali su moju mladost,moje ludilo.
Dobre su kavane,
dobro se napuši,
dobri ljudi vole priču
koju priča gubitnik.
Ljudi bez muda i časti,
ko hijene se mlate oko komada vlasti..
KORAK PREKO OGRADE,
JEL TO JEDINO
ŠTO ČASNO JE???

Zar za nas stare ratnike,
počasna salva da ne odjekne??
KORAK PREKO OGRADE
JEL TO JEDINO ŠTO ČASNO JE?



credits
duckdz. - x x x