Sretna bez razloga!!:D - "Do you know where the wild roses grow So sweet and scarlet and free?" - Blog.hr
20.08.2007.

Sretna bez razloga!!:D

Naslov sve govori!Nema razloga,valjda sam jednostavno ustala na desnu nogu..
Jučer sasvim suprutan dan od ovoga...Subota je bila kobna,napila sam se,a nisam bila ni svjesna!Čak sam pola večeri plakala,razlog nije važan,iovako većina to uopće nebi shvatila..
Čak sam još i ujutro bila pijana,mantalo mi se i stalno sam se popikavala na nešto!Jeleni je bilo još i gore;bljuving dan i noć!
No sretna sam
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E da,razmišljala sam i mislim da ću se pokušati riješiti jedne loše navike,POKUŠATI!!
No svejedno i sad bi jednu:)...Neznam zašto no volim dečke koji puše..
Image Hosted by ImageShack.us

Sanjala sam da sam imala bebu(valjda sam zbog toga sretna) i san je bio prekrasan..
I sad ja razmišljam da ću jednom ja stvarno imati svoju djecu,svoju bebu:)...Slatko mi je to i samo napisati.Baš me zanima kako ću ih odgajati,možda nakraju ispadnu živi propaliteti.Ali jedno znam što im neću branit!Pušenje!Moja mama zna da ja nekad zapalim i sve to, i ja želim da moja djeca budu iskrena prema meni.Imam prijatelja kojemu stara brani i pit i pušit,a nakraju pije i puši više od svih nas,valjda baš zato što mu je to zabranjeno!Da meni sad mama dođe i kaže da zapalim pred njom e pa nebi me ni sam Bog nagovorio na to,e ali da mi zabrani,sve bi se dimilo!!Kužite sad o čemu vam pričam!
Stara mi nikada nije branila pit,jednostavno zna da to razdoblje svi moraju proći..Jednom kad ću bit starija pa kad ću vidjet mlade u našim godina,mislit ću si "gle ove pijane klince,blabla"...Jednom se je i našalila s nama i rekla da zna ona da prije nego što se vratimo kući subotom da se najmanje 3 puta ispovraćamo..:D
Ma ne,to nije istina!!:))
Jedino znam da mi nikada nebi oprostila da se drogiram,pušim travu i ta sranja!Znam da bih ju iznevjerila i to mi ne pada na pamet uopće!
Moram priznati da mi u životu ništa ne fali.Starci mi pružalu sve što god poželim i toga sam i sama svjesna.No razmažena sigurno nisam,za svoje godine dosta sam ja prošla u životu,i sreće i tige i boli..
Obitelj je uvijek uz mene,i naravno prijatelji bez kojih ne bih mogla živjeti!Nekad te povrijede,ali jebiga,nauči se živjeti s time.
Jedno sigurno znam.Prije ili kasnije svi te povrijede.Ljudi su ljudi zato što griješe,nitko nije savršen,osim Boga.
Vjerujem u Boga,ali ja sam si stvorila svoju slike njega.Nevjerujem u Adama i Evu,i te neke priče.No vjerujem da je netko uvijek tu za tebe.Pa kad si i u najgorim problemima uvijek se netko pojavi i digne te opet gore.Samo treba imati malo nade.I vjere.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nemogu vjerovati da mi tako malo treba do punoljetnosti.Vrijeme brzo teče,a vraćanja u prošlost nema.

Idem,žurim se.
pusaaaa
komentirajte mi,ali stvarno,želim 100.komentara!!plizz:D
Ako nećete na silu,budete na milu:D joj mislim da sam ovo krivo napisala.ispravite me:)
13:16 , Komentiraj { 57 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Naaatalija@hotmail.com

Moja seka Antonija:))
Jan
Monchica
B@j@ :))
..dobre vibracije..
Marina:))
Maya
KATARINA:D


Nježno, nježno, nježnije,
Nase oči govore,
Tiho tiho, najtiše,
Rekla si mi Volim te!
Nježno,nježno,nježnije,
U bjelini postelje,
Nježno, nježno, nježnije....
Necemo se rastati,
To cemo se zakleti!!
Kad nas vjetar razvije,
Cuvaj svoje poljupce.
Nježno, nježno, nježnije,
Ja te ljubim sjeti se,
Nježno,nježno,nježnije....


Where The Wild Roses Grow - Nick Cave & Kylie Minogue

Koliko si puta ljubila stranca
I bila kao ptica kraj covjeka
Koji ne leti do tvojih visina
I ne zna tajnu skrivenu u tebi
U tvom je oku je dragi kamen
Ili to suzu cuvas za mene
A ja sam samo snovidenje
Koje ti kaze raduj se
I ne znam kad i neznam gdje
Ici cemo istom stranom ulice
Vjeruj mi duso srest cemo se
U svijetu tajni mi nismo sami
Ti si u tijelu punom zelja
Sa usnama zeljnim iznenadnja
Al' nikog nema tko je tvoj
I ova zemlja se ne zove dom
U tvom je oku je dragi kamen
Ili to suzu cuvas za mene
A ja sam samo snovidenje
Koje ti kaze raduj se!!


Tebe krivim djevojčice
što ja sada nisam s njim,
čuvaju me drugarice
da nešto loše ne uradim...
Šta ti misliš djevojčice
da si mu jednina,
on sad okreće novi broj
stvarno mnogo si naivna...
Ali znam zašto ti nisi odoljela,
jer i njega sam ja baš tako voljela...
Što si luda djevojčice,
kriva si sama,
to znaš,
život će te naučiti
da tuđe nikada nediraš!!!





Bilo je lakše sve,
Mi u rovu,oni u rovu,
Sjećaš li se,druže,
da nebi izdali,
Mi smo zadnji metak
za sebe čuvali.
Dok sam se budio,
ukrali su moju mladost,moje ludilo.
Dobre su kavane,
dobro se napuši,
dobri ljudi vole priču
koju priča gubitnik.
Ljudi bez muda i časti,
ko hijene se mlate oko komada vlasti..
KORAK PREKO OGRADE,
JEL TO JEDINO
ŠTO ČASNO JE???

Zar za nas stare ratnike,
počasna salva da ne odjekne??
KORAK PREKO OGRADE
JEL TO JEDINO ŠTO ČASNO JE?



credits
duckdz. - x x x