06

petak

srpanj

2012

Vručeeee !!!

Evo mene ! :)
Ovih par dana sam bila takoo lijena,ništa nisam radila..Jedina tjelovježba mi je bila šetnja do frendice,do frenda,pa na kavu i tak (izbjegavam tramvaje i buseve koliko mogu) ,ali dodatno ništa :/ Danas ću sigurno! yes
Prehrana je isto bila onaaak,ne znam,ne baš super kako sam mislila da će bit xD
Ali ja sam se jutros izvagala i moja vagica mi kaže

64.8 kg
Jes jes! Idemo sad dalje!! :D Prema 63 party

I baš ste me dočekale sa super iznenanđenjima :D Novi blogovi yaaay,jedva čekam da vas čitam!kiss

Nisam još ništa jela,tek sam se ustala (kažem,ljenost na kvadrat!) al imam kuhanu ribu njami njamiii,samo ću si neku salaticu uz to,bez krumpira i ulja i sličnog,i super ručak :) I popodne definitivno malo orbitreka i nekih vježbica,stvarno se moram pokrenut! Svaki dan što prođe a da nisam vježbala,baš mi bude žao zbog toga..Od danas pa na dalje pokrettttt! yes Ma eto to je to zasad,dodam ja još nešto kroz dan sigurno :D


Image and video hosting by TinyPic

Gospodična P.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.