19

utorak

lipanj

2012

Day 2. :)

Evo me tek sad,cijeli dan sam bila zaposlena,nikako da sjednem za komp! (što je u biti super wink )
Bila sam ujutro u gradu,šetnjica s frendicom,kavica,i sad sam upravo vježbala i sagorjela 250 kalorija ^^ Ubuduće ću i malo više,bar 300 :) (koje sam sreče,frendica ima doma bicikl cerek),te sam radila neke vježbice (: Malo ću ih još prije spavanja smijeh

Ujutro sam imala 67.2 kg ..Neka,polako i sigurno ! yes
A što sam jela?:
doručak: jabuka i kava
ručak: pileća prsa i tikvice na grill tavi mmmm ^^ s rajčicom
večera: 1 kiflica i par integralnih štapića (opet loša večera,moram to promijenit!!!)

Jedva se čekam sutra izvagat,mislim da mi je ovaj dan najuspješniji u zadnjih ne znam koliko eek Super se osjećam,i namjeravam sutra napravit isto thumbup E da,i jučer kako sam rekla da idem spremat sobu,na kraju sam sredila frendici gotovo cijeli stan hhaha,tako u znak zahvalnosti što me udomljava :)) Ona je tu na faksu i često sam kod nje,ovaj put smo obje na dijeti pa nema puno partijanja party A s dragim sam se slabo čula,užasno mi fali al eto,još malo i nazad sam doma kiss
Za P.B. : 11.8. je vjenčanje sestrične mog dečka :)) i on me vodi,a ja namjeravam 10.8. izgledat što bolje mogu i taj dan obič cijeli Zg i nač savršenu haljinu cerek To i nije toliko relevantno,samo sam htjela neki dan da ga imam za cilj (: A za trčanje ne znam što bih ti rekla,ja sam najčešče na biciklu i orbitreku,a trčanje tu i tamo,ma u bilo koje doba dana,glavno da je nekad ! Meni je trebalo stvarno dugo da se pokrenem..

To je to od mene za danas,sutra ide novi post za novi dan!


Day 3!!!
(20.6.)
Vidim nitko nije pročitao prošli post (cry) ,pa rekoh da opišem i drugi dan tu zujo
I dođem ja jutros u wc,pozdravim se s vagom i pitam je koliko imam?
Kaže ona: 65.7 kg
Ja: nemoguče
Ona: Probaj opet
I probam ja još par puta i veli isto..Pa okej,meni ne smeta :DDD party

Što sam jela?
doručak: 2 marelice i kava
ručak: kajgana od 3 bjelanjka,2 rajčice i 1 kriška sira,pivo (ups party )
večera: 3 kriške lubenice <3 i jedna kriška sira opet grrr nono

Al eto nijedan dan nije savršen!Nisam stigla puno vježbat,ali ću sutra sigurno više!Barem sam hodala dosta i opet ću večeras yes Eto to je to :) Pišem opet sutra! wave


Image and video hosting by TinyPic

Gospodična P.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.