nedjelja, 09.03.2008.

¤¤efVo..aj aj..dočekali ste i taj nofvi post..
znam nisam dugo pisala..tucite me..XD
Al opche neam inspiracije..nikak da mi nesh dojde u tu
glavu,,Mogu rech da da sam ga preboljela..khm..dada..
bilo je gadno..teshko..ali prezhivljela sam..
samo chu reci da bilo je lijepo dok je trajalo..
a sad sam okrenula novu stranicu..
Nisam zaljubljena..trenutachno nea te
osobe koju bi..uff..khm..da lol..
mozhda zato shto ne izlazim vishe..zašto??
neznam ni ja zaš..neda mi se..
kad bude toplo onda chemo lijepo
na rokic..i tuc samo po pivi..aa lijepi stari dani..
samo chu rec bure bez dna..
pitam se ko..dada..ugl.Bila ja neki dan u zavodu
za zapošljavanje..mučili su nas..iam traume..grozno..
od 8 pa do 16..neke testove
smo šugave riješavali..bash se pitam koju
che mi skolu preporucit..ja bi priminjenu
ali ipak nisam sigurna u to..niušto nisam..jbga..
uskoro se shiham..neki emo friz..
i bum si stavila ljubichate ekstenizie..
jap..samo trea para..a ja sam ipak soc...sluchaj..
pa malo theze prikupt..hah..LOOL..a štaš..
i kad obavim to jer mi e to na prvom mjestu...
onda solarij..ajme..valda nechu ispast ko neka ciganka..
al po mom oblachenju i sa tim tenom ljudi bi mogli pomislit..
haha..i da..evo uzela neku stafetu..

Image Hosted by ImageShack.us


*..Tvoj dečko mora imati..*.
mora bit poseban..posve drugachiji od drugih..
mora imat ono neshto u sebi..i biti lep i zabawan..ofkors
*..Pali li te kad dečko muca?
*..uff jbte ne samo to neg i svršim odma,.,
LOOL..koe glupo pitanje..hih
*..Iskrena ili lažljivica?..*..
ja sam inache bezobrazno iskrena i opche mi
nie bed nekom rech sve u facu..ali jako puno lazhem i to jako doro..al iz
sprdnje il osvete..uuu..
*..Kokos ili papaja?..
*..papaja..mmmm
*..Vatrena ili sramežljiva?..
*..uuff..vatrena..dada nebiste ni zamisli kolko
*..Tzk il lk?..
*..lik obožawa crtkarat..
*..Jessica Alba il Angelina Jolie?..
*..Jessica ALba
*..Jazz ili cajke?..
*..ajme..ni jedno ni drugo..ali poshto sam
slušala cajke..onda to valda..
*..Uredna ili neuredna?..
*..starci mi tupe da sam neuredna..
al nisam..to e samo kreativan nered..
*..Dečko il frend s povlasticama..
*..a decko..
*..Grubo il nježno?..
*..e pa sad..oboe..nekad..khm..
*..Kino il disco?..
*..ni jedno..ROKIĆĆ RULZZZ
*..Happy il emo?..
*..radije bi bila happy..iak se stalno smijem pa ljudi
misle da sam happy..al nisam..emo sam..donekle..a i stil mi je pree jeeben
*..Štikle il tene?..
*..iss..naravno tenke..all the cool kids wear vans
*..Široke ili uske hlače?..
*..uske xD..
*..Mp3 il radio?..
*..empeetriii
*..Ljeto il proljeće?..
*..ljeto..jer nea škole i samo glupiranje..a i moj ročkas..
*..Bazen il more?..
*..More..wii
*..Auto il motor ćeš vozit?..
*..oboje..
*..Kad položiš,kog prvog voziš?..
*..kog god stignem,,
*..Čega se bojiš?..
*..hm,,,starosti..
*..Tvoj nadimak..
*..Ketyca,Plavusha i to e valda to..mutavo al jbga
*..Novac il ljubav?..
*..Ljubavf..
*..Pas il maca?..
*..ajoj...a oboje..
*..Ok il teen?..
*..Ok!
*..Najbolji sms koji si dobila..??
*..šta e to??haha
*..Plivanje il trčanje?..
*..trčanje..tad se ne moram skidat u badić..heh
*..Hororac il komedija?..
*..uff Hororac...dada
*..Kiss il hug?..
*..HUG..
*..Najbolja visina za tvog dečka??
*ma nie bitno sam da je on vishi od mene..
*..Frajerica il šminkerica?..
*..a frajerica..dada..

¤¤..štefetu nek uzme ko oche..hah..a znam da neche..et gotov je i ovaj
post..a ja chu se potrudit da brzhe napishem i sljedeci..pozzdrafv svima..kisy kisy.. (//_^)


21:22 | Komentari (45) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.