nedjelja, 09.09.2007.

The day I will stop lovin you is the day when I close my eyes 4ever!!

And I love being in love with you
Living inside your heart
The giving and the taking
You are not forsaken
I love being in love with you
Thank you just for choosing me
That we should be
Being in love forever


Image Hosted by ImageShack.us


Napokon imam nekog uz sebe..
nekog ko me voli uistinu..i kog ja volim..neko sam kim mogu djeliti smjeh,suze,
tugu,veselje,snove,želje,oduvijek sam tražila takvu osobu
i napokon sam naišla na tebe..mislim da sam nakon svega to i zaslužila..
moje rane na srcu su zajceljele..i napokon moje je srce spremno opet voljeti..ali opet..bez obzira na sve..ja se bojim..nekako me strah..da će
se sve to ponoviti..da će se moje srce slomiti..A ti si obečao da mi
to nećeš učiniti..i znam kako si predivna osoba..zato ti i vjerujem..
vjerujem da me nećeš razočarati..Ovo je prvi put da osjećam
nešto tako..i jednostavnomi nije problem reći..one teške riječi ali Volim te!!

XX--XX--XX--XX--XX--XX--XX--XX--XX--XX--XX

Image Hosted by ImageShack.us


Onog dana kad sam te prvi put ugledala..prvo što sam
zamjetila bio je tvoj pogled koji na grijeh mami..
koji izvlači osmjeh sa mojih usana..tvoje predivne oči..
oči boje kestena...
rekla bih da je netko skinuo zvijezde sa neba i stavio ih tebi u oči..
Tako velike i sjajne..stalno sam gledala u njih..
gledala sam u dubinu ..i nije bilo kraja gledala ih
i u odsjaju sam mogla vidjeti sebe..mogal bi ih gledati danima,,
A zatim bio je naravno tvoj osmjeh..koji je govorio više od riječi..
od uha do uha nasmješio si mi se..
i jednostavno me očarao..za tvoj osmjeh sam živjela..a i još uvijek živim..Tako sam sretna..i to zahvaljujem tebi..
Jer zbog tebe sam otkrila i svjetlu stranu života..promjenila sam se
na bolje..postala sam veselija..i volim život..
Ja jednostavno tebi nisam mogla sakriti to..svoju ljubav..svoje osjećaje..
I to me jaako promjenilo..to me smekšalo..Sa tobom mi se sve čini moguće..kao da mogu poletit..i dotaknuti zvijezde..sa tobom se
uvijek osjećam veselo..pa i nešto da se grozno desi..ne može
biti tako grozno jer ti si uz mene..Ja se nadam da ti shvačaš kolko mi značiš..znam da se bojiš koliko i ja..ali ja ne želim izgubiti vjeru u sebe..
u tebe u nas..

Hold me close, hold me tight
Make me thrill with delight
Let me know where I stand from the start
I want you, I need you, I love you
With all my heart


Eo potrudila sam se napisati novi post..
Iako je duži od prijašnjih nije mi bio problem..
Jer sam zaljubljena do ušiju i to mi daje inspiraciju..
Mogla bi još do sutra pisati..ali vjerujem da se vama
nebi dalo tolko čitat..a i moji prstiči trebaju malo odmora,,

Ovim putem pozdravljam:
Ivanu
Melitu
Ljubu
Viktora..


17:04 | Komentari (148) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.