utorak, 04.09.2007.

PEOPLE ALWAYS LEAVE

Došo je taj dan..početak nove šk.godine..prošli su me
trnci kad sam vidla tu ustanovu..a tek one profesore koji su stajali
pred ulazom..smješkali se i smišljali plan kako nam ovu godinu
načinit još gorom..onog trena kad sam ušla u školu..
znala sam..ova će godina bit teška..jako..i tako sam što brže
htjela doć do učionice...samo da ne moram gledati sva ta lica..
tih čudaka..prošla sam pokraj učionice
u koju je on išao..pogledala u nju..i sa nadom da ću njega ugledati..ali
njega nema...odjednom prošli su me trnci..spustila sam glavu i nastavila dalje..došla sam do svoje učionice..i pao mi je mrak na oći..kad sam
ugledala one knjige..onaj sav teret koji ću morat nosit doma..
užas..najgori dan u mom životu..jedino doro je to što sam vidla
stare prijatelje..sa kojim se nisam dugo čula..i neke glupače koje
ću zajeb. ove god..bilo mi je teško vidjeti sva ta nasmješena lica tih
učenika..ja nemam razloga za smjeh.. bilo mi je teško gledati njih..
a znati da njega više nikad neću vidjet..ne znam..više ne skačem
kad zvoni i trčim van..sada samo lagano ustanem..odem do fontane i
putem se nadam da ću njega srest..zagrlit ga snažno..i sa smješkom
otrčat vanka..
Image Hosted by ImageShack.us


Eo potrudila sam se napisati novi post..to je zbilja rekordno za mene,,
od sad vam obečajem da ću pisati češće..ovo ljeto je bilo doro..
sve što je doro kratko traje..al
bilo bi super da se nije dogodila ona tragedija..ali da..ugl.svima
nam je žao zbog toga..DomAc mOJ R.I.P.volim te puno puno...cerek
I Moram vam reći da sam zaljubljena do ušiju..i šaljem njemu jednu
veliku pusu..kiss.on je sad nažalost u bolnici..nadam se da ćeš ubrzo
ozdravit..i jedva čekam da te vidim..volim te puno...Eo ja sam
obavila svoje..napisala post..sad je red na vama da komentirate..pozz


19:27 | Komentari (124) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.